Krilleman
F fredar skrev:
Att installera en vit toa vore ett nederlag.
Man kan ju inte annat än gilla detta! (y)
 
Gustavsberg Estetic 8300 kan fås i svart. Det är möjligen det närmaste man kommer en acceptabel kompromiss.
 
Krilleman
F fredar skrev:
Gustavsberg Estetic 8300 kan fås i svart. Det är möjligen det närmaste man kommer en acceptabel kompromiss.
Men det lirar ju inte med trådstartarens topic?! :thinking:
 
Krilleman Krilleman skrev:
Men det lirar ju inte med trådstartarens topic?! :thinking:
Nej, men med min egen: Inte vitt!
 
Gustavsberg presenteras av Roffe Bengtsson
 
  • Gilla
  • Wow
Tumhanden och 2 till
  • Laddar…
Krilleman
oooooooooooooooooooooooooo, du är ute på tunn is kompis...

Frågan är vem som blir kränkt nu?

Någon som har rapporten framme?!
 
Foliera den?
 
Får man väcka en gammal tråd till liv?
Jag undrar just detta, finns det någon som kan leverera en icke-vit toastol i dessa tider där allt är custom-made, on-demand, just-in-time?

Det bästa jag hittar i nuläget, fast lite vitt är det ändå, är denna: https://www.herbeau.com/5501.html

wpcc55c5e1_1a.png

Men jag är liksom på jakt efter något som ligger lite mitt emellan den vita toaletten och denna galna idé (en speldosa spelar musik när man lyfter locket)
 
Redigerat:
  • Gilla
bohe99
  • Laddar…
Staffans2000
Köp begagnade. På sjuttio-åttiotalet, fanns de i alla möjliga färger. Till och med en serie som hette "corall" med pärlemoraktiga färger.
Dasslocken matchade naturligtvis porslinet.
Det fanns faktiskt även genomskinliga lock och sitsar. Allt ifrån de stora tillverkarna.

Staffan
 
  • Gilla
Jiji
  • Laddar…
@OestlundJ har jättefin badrumsinredning. I tråden "vad har ni gjort med era hus i dag?"
Jag lyckas inte med länkar och grejer idag. Fortfarande inte helt återställd efter kattastrofen förra veckan. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.