Reklam för Clas Ohlson-klubbdagar med 20% rabatt online, kod CLUBCLAS20, gäller till 29 januari 2024.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Qjanto och 2 till
  • Laddar…
Ursäkta off-topic men det är relaterat till aktuella tips.

Jag köpte också ett knippe stämjärn från cifall. Nästan alla är slipade tokigt, det är snett och trubbigt lite här och där. Märkningarna sitter på lite olika ställen, nåt järn är helt omärkt osv. Kvalitetsintrycket är obefintligt. Stålet vet jag ingenting om och jag har inte försökt att slipa om nåt själv. De kostar mindre än Biltemas så förväntningarna var ju låga, men de är helt oanvändbara direkt ur lådan.

Har försökt kontakta cifall 2 gånger via mail. Inget svar, trots att de lovar att återkomma inom 24h.

Avråder köp.
 
  • Gilla
Manberg och 5 till
  • Laddar…
25 % på allt hos Jula i Erikslund. Bör finnas gott om bra priser!
 
  • Reklam för utförsäljning, 25% rabatt, Jula Västerås Erikslund, datum specificerat, flyttinformation. Yellow and black design.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
MLindstrom och 1 till
  • Laddar…
Lite offtopic men vet att många köpte på sig Peltorkåpor för ett tag sen. Är det nån som har för många som skulle kunna tänka sig att sälja en för schysst pris så skicka gärna ett pm 😊
 
  • Reklambild för verktygsvaruhuset; Bahco-produkter med minst 50% rabatt. Orange och svart design.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Nilstyko och 2 till
  • Laddar…
V vanpire skrev:
Prismatch på Hornbach ger ett pris under 3000 kr
Va precis på väg att beställa, men ser att Hornbach inte har den kvar i sortimentet.
 
  • Gilla
vanpire
  • Laddar…
Cheesen
Är det någon som har koll på hur det här systemet fungerar? behöver man komplettera med basplattan från powertech för att kunna fräsa med precision och använda mallarna?? Är priset bra? jag har sett liknande för lite mer än dubbla priset men då var det traditionella kopieringsringar och fräs som följde med.
https://amzn.to/3ubea9E
Fyrdelat fjärilsnyckelinsatsmallset, polycarbonat, med mässingsinsats och fräsbitar, för snickeriarbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Finns det något bättre system än det här som inte kostar som vitt pulver på sergels torg?
 
M mahus skrev:
[länk]

(Scrolla ner på sidan)
Jag hittade inte riktigt något jag behöver men det kanske glädjer någon annan 🫤
Tack för tipset behövde nya tänger
 
A and.wei skrev:
Tack för tipset behövde nya tänger
Men googla priserna på det du tänker köpa, jag hittade billigare på det jag var intresserad av på andra siter trots att verktygsvaruhuset hade 50% rabatt....
 
  • Gilla
Nilstyko och 6 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
Är det någon som har koll på hur det här systemet fungerar? behöver man komplettera med basplattan från powertech för att kunna fräsa med precision och använda mallarna?? Är priset bra? jag har sett liknande för lite mer än dubbla priset men då var det traditionella kopieringsringar och fräs som följde med.
[länk]
[bild]
Finns det något bättre system än det här som inte kostar som vitt pulver på sergels torg?
Finns billigare utan frässtål och kopierring på Temu och Fruugo
 
En Bahco 600mm bultsax på Jula Barkarby för 599kr i fyndhörnan.

/Höghus

Verktyg och byggmaterial i en inköpskorg, inklusive en stor avbitartång och vattenpassrör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Immobil och 6 till
  • Laddar…
Årets fynd?
 
  • Skärmbild från jem & fix hemsida som visar Hultafors vattenpass MST 180 till salu.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Jsson83 och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.