Ramnemark Ramnemark skrev:
Nej då, Hard Head är sämre ;)
Ok, jag ger mig :rofl:
 
Excenterslip och planslip från metabo för bra pris på jula
 
  • Metabo excenterslip och planslip med slippapper och verktygsväska på Jula butikens annons.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Teletubbie och 5 till
  • Laddar…
JeppeMcKenzie JeppeMcKenzie skrev:
Excenterslip och planslip från metabo för bra pris på jula
Slut online och finns enbart i fyra butiker :/
 
M MLindstrom skrev:
Bosch PBD 40 för 1869 kr hos clas i sjön (endast på nätet och 15 % dras av i kassan)

[länk]
Finns dessvärre inga kvar
 
  • Gilla
MLindstrom
  • Laddar…
Ajdå!

Men om den finns i lager i ens lokala butik så kan man beställa på nätet och välja hämta där och få det priset.
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Ajdå!

Men om den finns i lager i ens lokala butik så kan man beställa på nätet och välja hämta där och få det priset.
Bra tips, men den verkar bara finnas i Insjön.
Typiskt!
Bra pris annars.
 
C Chentin skrev:
Bra tips, men den verkar bara finnas i Insjön.
Typiskt!
Bra pris annars.
För den som bor i Sthlm så finns den faktiskt kvar på Drottninggatan (av alla ställen).
Köpte precis en för avhämtning. Tack för tips!
 
Tycker att detta händer lite väl ofta när det är % på köp med kod. Då är det helt plötsligt slut överallt. Får se om den finns i lager under nästkommande vecka.....
 
C Chentin skrev:
Bra tips, men den verkar bara finnas i Insjön.
Typiskt!
Bra pris annars.
15 % hos Clas O gäller bara på varor till ordinarie pris så det hade ändå inte funkat.
 
daddydj daddydj skrev:
15 % hos Clas O gäller bara på varor till ordinarie pris så det hade ändå inte funkat.
...eller så hade det funkat. ;)


Skärmdump av en onlinebeställning för en Bosch PBD 40 bänkborrmaskin med rabatterat pris och totala kostnaderna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Joonazz och 1 till
  • Laddar…
Köpte en på Hornbach med prisgaranti, 1682 kr
 
  • Gilla
erikssonjorgen och 3 till
  • Laddar…
daddydj daddydj skrev:
15 % hos Clas O gäller bara på varor till ordinarie pris så det hade ändå inte funkat.
Jag har faktiskt lyckats beställa saker via deras kundtjänst på webben när de har haft sina kampanjer, trots att varorna har varit slut i lager.
 
  • Gilla
faf
  • Laddar…
N NoOne2k skrev:
Jag har faktiskt lyckats beställa saker via deras kundtjänst på webben när de har haft sina kampanjer, trots att varorna har varit slut i lager.
Jag fick en motvillig medarbetare på telefonkundtjänsten att lägga en beställning med rabatt på unifiprylar som alltid var slut när det var rea.
 
toolab.se har fina kampanjpriser på senco-pistoler.
Jag beställde precis en SENCO FINISH PRO 18MG DYCKERTPISTOL som är nedsatt med 45% :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.