trattalask
K-rauta i Malmö har 25% på allt dom har i lager. Visnings-ex har dom 50% på. Själv råkade jag komma hem med en Bosch gts10j med bord gta600 för 4300kr.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Har också varit där och tittat och deras priser är uppåt väggarna.

Det enda som är i närheten av att vara intressant är visningsexen som säljs till halva priset.
Obs! Endast sista visningsexet i butiken går för 50% dvs det finns bara en 50% per vara.

Det är ett mirakel att den butiken inte kursat.
 
trattalask
Ja, deras priser är ju pårökta till att börja med. Men med 50% så blir det billigt iallafall. 25% ger väl samma priser som hos andra. =)
 
Låter som att de skall stänga/flytta? K-rauta här i Linköping har kört lite medlemsdagar och sådär men tyvärr har de väldigt lite blått från Bosch.
 
Redigerat:
trattalask
Tror dom skulle bygga om bara.
 
  • Gilla
hean77
  • Laddar…
Tools vid Lundby i Göteborg skall flytta sin affär till ringön och har 70 % på en del saker.
Många udda grejor men även några fåtal ex av de uppskattade Essve boxarna (den gamla i plåt som bauhaus hade för 299 kr.) 419 kr fick jag betala.
De flyttar på torsdag lunch typ så skynda att fynda.
 
Bauhaus - Göteborg 20130930
Nu är jag tre Bessey-tvingar rikare! :D 2013-09-30 13-38-14.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Låg en hel drös med Bessey Kliclamps och andra Besseymodeller kvar i butiken när jag gick idag.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Mikael_L
XL-byggbutikerna har ett bra erbjudande på skruvdragare Hitachi DS14DSAL för 1695:-
Med två 3Ah batterier, snabbladdare och lampa. Helt OK. Själv är jag väldigt förtjust i min 14DSAL även fast jag endast har 1,5Ah batterier själv.
sid 14
http://xlbygg.se/Global/kampanjer/A4/A4 ODR.pdf

Sen har en del bolistbutiker samma skruvdragare men med 2Ah-batterier, och vinkelslip Hitacho G13SS för 1895:-
http://www.bolist.se/lidingo/sv-se/hem.aspx

Du får själv kolla hur det är med din lokala bolistbutik, det varierar nämligen mellan butikerna.
 
Var på Bauhaus i Linköping på Besseyjakt idag men där var det tyvärr ingen rea alls. Skulle de utgå ur sortimentet eller?
 
Tror det vart utgående modeller. De som var rabatterade fanns inte på samma plats som övriga tvingar, utan de låg på ett separat bord nära kassorna bland lite annat prisnedsatt.
 
woodrat skrev:
Tror det vart utgående modeller. De som var rabatterade fanns inte på samma plats som övriga tvingar, utan de låg på ett separat bord nära kassorna bland lite annat prisnedsatt.
Fanns det tvingar kvar?
 
thomasx skrev:
Fanns det tvingar kvar?
Japp, det fanns tvingar kvar men inte av den varianten jag köpte. Det fanns tvingar som var
helt i stål och ett helt gäng med kliclamps och duoklamps (jag tror de heter så).
 
woodrat skrev:
Bauhaus - Göteborg 20130930
Nu är jag tre Bessey-tvingar rikare! :D[bild]
Låg en hel drös med Bessey Kliclamps och andra Besseymodeller kvar i butiken när jag gick idag.
Se där, köpte tre sådana (de som fanns kvar) för samma pris från fyndhörnan hos Bauhaus i Lödde. Lite klurigt att justera gapet men han får in snitsen. Väldigt bra tvingar, har använt dem mycket till att limma ihop små lådor i plyfa.
 
phl skrev:
Se där, köpte tre sådana (de som fanns kvar) för samma pris från fyndhörnan hos Bauhaus i Lödde. Lite klurigt att justera gapet men han får in snitsen. Väldigt bra tvingar, har använt dem mycket till att limma ihop små lådor i plyfa.
Förlåt en kanske dum fråga :surprised:

Vad är det som gör dem så bra? Jag tycker de ser lite klumpiga ut om man jämför med "vanliga" skruvtvingar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.