Den står här jämte mig även sambons mormor har en åk o kolla på s510 ist
 
grymmeoffe skrev:
Den står här jämte mig även sambons mormor har en åk o kolla på s510 ist
Får väl göra det när jag slitit ut min LD som jag dock är otroligt nöjd med för närvarande :cool:
 
Någon som beställt via imower.se och fått den levererad ännu?
 
  • Gilla
Veitur och 1 till
  • Laddar…
Mer info/videoklipp om hur den hanterar kuperad terräng och ojämnheter efterlyses, om det finns några problem helt enkelt.
 
Ta gärna en liten video när den följer gränsslingan.
 
V
Funderar på att tillverka ett tak som man kan köpa till Tianchen S510. Har haft en Supoman och till den ingick tak på laddstation i priset
 
power650 skrev:
Ta gärna en liten video när den följer gränsslingan.
Ja, som sagt jag är intresserad av att veta hur kantklippningen fungerar när man konfigurerat att använda zoner. Kör den först ett varv medsols längs slingan, vänder 180gr vid laddstationen och kör motsols till den kommer till en släppunkt?
 
Veitur skrev:
Funderar på att tillverka ett tak som man kan köpa till Tianchen S510. Har haft en Supoman och till den ingick tak på laddstation i priset
Ett tak verkar bra att ha. Finns det inte något universaltak som passar?
 
Har plockat bort en användare som var återförsäljare av gräsklippare.
Enligt våra regler är det detta inte ok, inte ens en privatperson (nu vet jag ej om anv. driver ett företag eller ej) kan driva en affärsverksamhet här. Vi har våra köp och säljsidor, men dessa är enbart till för enstaka produkter. Inte heller här kan man driva en "importverksamhet" vid sidan om.
Läs mer i stycke/paragraf 5 i våra regler:
http://www.byggahus.se/forum/regler/165399-anvandarvillkor-med-diskussionsregler.html

Mvh

Stefan, Moderator
 
grymmeoffe kan du inte posta lite fler mixade videos, om du vill får du gärna gå upp väldigt nära med kameran om möjligt så kanske man kan få ungefärlig uppfattning om ljudet (den verkar dock väldligt tyst). Tror du man stör grannar om man låter den gå på nätterna?

Jag har tills nu kollat på Husqvarna men känns för dyrt, har dock väldigt komplicerad trädgård så guidekabel hade inte varit fel utöver begränsningskabel... Kan man ställa in vilket håll den ska vandra till de olika zonerna eller går den alltid samma håll?

Hur tror du S510 hanterar fallfrukt och rikligt med t.ex. eklöv?

Måste man sätta laddstation i linje med begränsningskabeln, man kan inte sätta den "bakom" som med Husqvarnas modeller? (t.ex. om man vill sticka in den under balkongen)

/Robban
 
Nej den stör garanterat ingen har ingen möjlighet att filma den just nu men lovar dig att den är tyst löv är inga problem fall frukt klarar den bättre än Husqvarna tror jag med en riktig kniv ist för rakblad med laddstationen kolla manualen men vet att den behöver typ 1 m rakt framför laddstationen jo den går åt ett håll till minnespunkten
 
Ok. Om du skulle vilja slänga ut ett äpple framför den o filma, skulle vara kul o se, men förstår om du inte vill slafsa ner den. Är trumman som kniven sitter i plast eller metall? Kör du den i regn eller kör du med regnsensorn på? Om du kör den i regn, känns det som att den klipper lika bra i blött? Regnar ju en del i vårt land, hade varit skönt att kunna köra den även då.
 
Har kört i regn och det har inte varit något problem det enda problemet med äppel som jag kan se är om klipparen lyfts för mycket så att den indikerar att den är upplyft tallriken ska jag kika på
 
Ok, låter bra. Köpte du din online på Hestra Outlet eller körde du upp o hämtade den? Visst finns det billigare ställen på nätet men man vill ju gärna ha den innan sommaren är över, har dåliga erfarenheter av leveranstider från Kina, speciellt sommar/semestertid...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.