Nyfniken skrev:
Bahnhof har en väldigt tillmötesgående support.
Det håller jag med om. Även om vi inte lyckades hitta något fel var de trevliga, kunniga och trevliga.
 
Trist nog har felet med min IP Telefoni dykt upp ett par gånger till så nu är bollen tillbaka hos Bahnhof. Trotts att felet, när det väl inträffar inte försvinner av sig självt men med 100% repeterbarhet upphör när man bootar om boxen verkar de envisas med att boxen inte är felet (i vart fall för mig som är van att felsöka andra typer av datorutrustning framstår SIP boxen då som den troligaste felkällan). Vi får väl lse vad de föreslår att jag skall prova att göra härnäst?!
 
Nu minns jag inte detaljerna, men sitter boxen bakom en router kan det vara nån NAT-timeout som slår till? När boxen bootas om registrerar den sig på nytt och då skapas en ny post i NAT-tabellen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.