Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi ut det som kan vara den ultimata airfryern - för den är rymlig, den kan grilla och den kan ångkoka. Kan det bli bättre?

[bild]

Easy Fry & Grill 3in1 Steam+ är en 3-i-1 airfryer med grill och ångkokare som har en kapacitet på 6,5 liter. Den har en smidig touchscreen med 7 förprogrammerade program.

Värde: 2 673 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Mellan vilka temperaturintervall jobbar Easy Fry & Grill 3in1 Steam+? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag den 4/10. Lycka till!

—----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar OBH Nordica för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi måste bortse från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. 80-200 grader celsius
2. Är för snål att köpa en om jag nu inte skulle gilla den. Är kräsen på mat så det är viktigt att det smakar bra!
 
1. Mellan 80-200 gr, de var bara kolla på vad andra har svarar😀
2. Är en glad matlagare, en av mina sysselsättningar. Min fru har tjatat om en airfrie ” inte en apparat till sa jag” Men om det hjälper till att minska matlagnings tiden och få mer tid till annan kan jag tänka mig en apparat till och framför allt lära mig på nytt sätt att laga mat, har hört av frun att de är nyttigt oxså.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.