1. 80-200 C
2. Frun skulle bli till sej av lycka om jag kom hem med en multifunktionell airfryer.
 
80-200 grader!
För att jag och min sambo precis har köpt ett hus som vi ska totalrenovera. Vi skulle verkligen behöva en airfryer under de månander som vi kommer stå utan kök!
 
80-200grader.
Vill vinna för jag är lat och under 2års tid tänkt köpa en airfryer, men inte orkat jämföra olika produkter. 😂 Det hade varit roligt att äntligen få prova på.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi ut det som kan vara den ultimata airfryern - för den är rymlig, den kan grilla och den kan ångkoka. Kan det bli bättre?

[bild]

Easy Fry & Grill 3in1 Steam+ är en 3-i-1 airfryer med grill och ångkokare som har en kapacitet på 6,5 liter. Den har en smidig touchscreen med 7 förprogrammerade program.

Värde: 2 673 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Mellan vilka temperaturintervall jobbar Easy Fry & Grill 3in1 Steam+? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag den 4/10. Lycka till!

—----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar OBH Nordica för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi måste bortse från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. 80 - 200 grader
2. Min vanliga spis har en jättestor ugn och det tar minst 15 minuter att värma upp den.
Därför vore det toppenbra att ha en Easy Fry and Grill 3in1 Steam airfryer istället så jag kan laga maten snabbt och samtidigt spara el.
Kerstin Nilsson
 
1. Mellan 80-200 grader
2. Har länge velat ha en air-fryer för att kunna göra flera rätter både nyttigare och godare! SKulle vara en dröm att enkelt kunna göra pommes eller fritera andra ingredienser utan att behöva dränkas i fett. Vill leva ett nyttigt liv :)
 
1) Temperaturintervall 80-200°C

2) Mikron anses vara för stor och åbäkig så den har förpassats till garaget. Men airfryern från OBH är både smidigare och snyggare, så den skulle få en hedersplats i vårt kök. Jag har suktat efter en airfryer i flera år för jag är fish & chips-fanatiker och äter knappt annat vid de tillfällen jag är gräsänkling.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi ut det som kan vara den ultimata airfryern - för den är rymlig, den kan grilla och den kan ångkoka. Kan det bli bättre?

[bild]

Easy Fry & Grill 3in1 Steam+ är en 3-i-1 airfryer med grill och ångkokare som har en kapacitet på 6,5 liter. Den har en smidig touchscreen med 7 förprogrammerade program.

Värde: 2 673 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Mellan vilka temperaturintervall jobbar Easy Fry & Grill 3in1 Steam+? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag den 4/10. Lycka till!

—----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar OBH Nordica för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi måste bortse från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
mellan 80 -200 °c

våran gamla ugn är under all kritik, ojämn varmt ena sidan kan brännas andra inte färdig.. man blir tokig, med den här airfryern kanske man kan få bra vällagad mat!
 
1 svar: Den arbetar mellan 80 och 200 °C
2. Som ensamstående tvåbarnspappa blir tiden knapp ibland att hinna med matlagningen, men med denna fantastiska maskin hade det underlättat min vardag väldigt mycket!
 
Mellan 80-200 grader.

Drömmen om en air-fryer har funnits länge! Hade varit roligt att få ny inspiration i mitt matlagande!
 
P
mellan 80 -200 °c

Vore trevligt att enkelt kunna laga bra mat till familjen..
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi ut det som kan vara den ultimata airfryern - för den är rymlig, den kan grilla och den kan ångkoka. Kan det bli bättre?

[bild]

Easy Fry & Grill 3in1 Steam+ är en 3-i-1 airfryer med grill och ångkokare som har en kapacitet på 6,5 liter. Den har en smidig touchscreen med 7 förprogrammerade program.

Värde: 2 673 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Mellan vilka temperaturintervall jobbar Easy Fry & Grill 3in1 Steam+? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag den 4/10. Lycka till!

—----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar OBH Nordica för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi måste bortse från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Mellan 80 och 200 °C
Aldrig haft, alltid önskat att ha!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.