He he! Behöver ingen heller blev bara nyfiken på "kriterierna". Ja du är nog snällare än mig! Jag är nog en riktig badboy ! 😂
 
Ledsen, jag fegade ur och bar den inte en tredje dag i rad på jobbet :surprised:
Nu ska vi se hur den klarar min tvättmaskin :eek:
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
Även jag får tacka. Första gången jag fått något liknande med handskrivet kuvert och ett trevligt kort (y)
Ang tältet så hade jag jysks 5*8m uppe mellan maj och oktober ifjol då jag renoverade utsidan. Det höll över förväntan och inte ens blåsten förstörde det. Dock är gräsmattan helt död där kanten på tältet stod, så se upp med det om ni är rädda om gräsmattan.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack för t tröjan och kortet och ett grymt jobb med forumet .
Och ha en bra bygg sommar
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Ja det var fina handskrivna kort ni hade skickat med :). Den ska bäras såfort jag kommer hem :)
 
Tack! Jag trodde jag missat chansen, men idag damp den ner! Jag tog inte den på idag men det borde jag nog gjort, för dagens projekt blev helt misslyckat. Dörren passade inte. Gör ett nytt försök imorgon med rätt tröja, hoppas dörren passar då.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Det är så skamligt att glömma :surprised:

Tack!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
pleqtiz skrev:
Är det bara jag som skulle vilja se en Byggahus webshop? Där man kan köpa sånna här tröjor, pikès,huvtröja, kepsar, mugg? pennor,handdukar, kanske en utflyktskorg? eller en snygg kollektion kläder för trädgården?
Villalarm, brandvarnare, m.m.
 
Atom skrev:
Villalarm, brandvarnare, m.m.
Ja mer sånt hus-/byggrelaterat.

Tumstockar, måttband, arbetshandskar, vattenpass :-D
 
Ska det vara mer profilmaterial så måste det hålla hög kvalitet. Med tanke på allt verktygsnörderi här skulle nog inte recensionerna bli nådiga om grejerna inte håller nästan proffsstandard.
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
fredrik.johansson skrev:
Ska det vara mer profilmaterial så måste det hålla hög kvalitet. Med tanke på allt verktygsnörderi här skulle nog inte recensionerna bli nådiga om grejerna inte håller nästan proffsstandard.
Ja. Det har du rätt i. Jag tänkte inte på detta...
 
Tack för tröjan!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Här ligger den och väntar :)
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Tack för tröjan och kortet.
Kul att man får något spontant sådär för att man är med och bidrar.
 
Jag tackar också :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.