P
Får oxå tacka så mycket för tröjan:) och mycket trevligt med det handskriva kortet :) ett stort tack!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
O
Ja glömde det viktigaste... TACK! och ännu mera TACK för den trevliga handskrivna lappen!!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tack tack. Den får alltid gå på när jag åker till bygghandeln :D
 
  • Gilla
Atom och 3 till
  • Laddar…
Nice!

Nu väntar vi bara på Bygga Hus-kepsen :)

PS
Jäkligt praktiskt att förvara brädorna i ett partytält.
Jag har tänkt mig något liknande att stå och slipa/måla/vitvaxa i.
Hur länge håller tältet för vädrets makter?
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Ställer in mig i hyllningskören och bockar djupt och känner mig lite "ovanlig" då mitt val föll på den vita....och som även nämnts...kortet (y)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
PS
Jäkligt praktiskt att förvara brädorna i ett partytält.
Jag har tänkt mig något liknande att stå och slipa/måla/vitvaxa i.
Hur länge håller tältet för vädrets makter?
OT: Jag är också avundsjuk på tältet. Jag kan inte rekommendera 6 gånger lackning av garagedörrar utomhus. Det finns tydligen någonting som heter regn och dagg som ställer till det. :p För att inte tala om alla kryp och flygoe som har en förmåga att fastna i det nymålade.
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Jäkligt praktiskt att förvara brädorna i ett partytält.
Jag har tänkt mig något liknande att stå och slipa/måla/vitvaxa i.
Hur länge håller tältet för vädrets makter?
Vi hade uppe "vårt" tält i två somrar lite börjar det läcka där takduken ligger på ställningen. Vi fick även rikta det en gång då det blåst iväg.
 
KnockOnWood skrev:
Nice!

PS
Jäkligt praktiskt att förvara brädorna i ett partytält.
Jag har tänkt mig något liknande att stå och slipa/måla/vitvaxa i.
Hur länge håller tältet för vädrets makter?
Tjena. Det är Harald Nyborgs halvdyra tält, som vi använder för målning och virkesupplag (samt även en och annan fest). För två år sedan, när jag byggde altan, köpte jag HNs billiga med plastdetaljer och "fjäderklick"-stänger. Det blåste sönder till en liten hög när det blev kuling (dessutom hade det knäckts delvis i taket och behövde störtning). Detta tält är deras bättre variant där inget är plast, men utan låsning med mutter (2 kak). Till det köpte jag ett stormset för 400 loppor. Det har varit utsatt för kraftigt väder utan att något pajat mer än en liten kardborrerem. Har totalt kanske stått uppe 2 månader i två omgångar. Inget har sviktat, ingen vattensamling i takduken. Mycket nöjd.

Tält: http://www.harald-nyborg.se/paviljong-4-x-8-m-vikt-78-5-kg.html
Stormsäkring: http://www.harald-nyborg.se/stormset-till-paviljonger.html
Bottenram finns som tillbehör om man vill pröjsa ännu mer.
 
Redigerat:
  • Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
hsd
Jättetack för T-shirten, den passar utmärkt, ska ha den vid besöket på byggmarknaden :cool:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
P
Är det bara jag som skulle vilja se en Byggahus webshop? Där man kan köpa sånna här tröjor, pikès,huvtröja, kepsar, mugg? pennor,handdukar, kanske en utflyktskorg? eller en snygg kollektion kläder för trädgården?
 
Roligt att det finns ett sug :D

Vi har funderat på det i många år, men får nog göra slag i saken nu. Kom gärna med fler förslag på produkter ni vill se!
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
Framförallt kläder. Till ett schysst pris :). Kepsar, mössor, t-shirts, hoodies, piké, fleece/jacka :)
 
  • Gilla
twoody och 1 till
  • Laddar…
Nu blev jag avundsjuk! Vad är det som avgör om man får T-Shirt eller ej? Antal inlägg? Moderator? Eller kanske år man varit BH trogen?
 
verktygsgurun skrev:
Nu blev jag avundsjuk! Vad är det som avgör om man får T-Shirt eller ej? Antal inlägg? Moderator? Eller kanske år man varit BH trogen?
Du har fler inlägg och varit medlem längre än mig och jag fick erbjudande om t-shirt (vilket jag inte ville ha då jag har tillräckligt med "reklamkläder").

Förmodligen är jag snällare än dig😀
 
Så dök den slutligen upp, får artigt säga tack! Och lite kaligrafi light också på kortet.
 
  • Gilla
Demmpa och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.