rampante rampante skrev:
28mm hål behövdes borras upp genom väggen för kontakten mellan skärmen och tekniklådan
@holmberg87 28mm hål genom väggen är det enda som behövs, för att dra igenom en specialkontakt mellan skärmen och huvudenheten/tekniklådan, som vi har i en garderob på motsatta sidan om väggen skärmen sitter på.
 
  • Gilla
holmberg87
  • Laddar…
Smidigt och stilrent!
 
Tyckte jag såg på en av bilderna att du har lampor i fönstersmygarna. Vad är det för lampor, för flexslang?
Tänkte sätta det när jag gör om hemma nu
 
holmberg87 holmberg87 skrev:
Tyckte jag såg på en av bilderna att du har lampor i fönstersmygarna. Vad är det för lampor, för flexslang?
Tänkte sätta det när jag gör om hemma nu
Hm... i vardagsrummet? Där har vi inborrade dosor i övre smygen.
 
rampante rampante skrev:
Hm... i vardagsrummet? Där har vi inborrade dosor i övre smygen.
Japp det kan stämma. Liten djungel att välja lampor bara.
Blev lite inspirerad av dina lysknappar så funderar faktiskt på att byta jag också. Vart beställde du?
 
  • Gilla
holmberg87
  • Laddar…
holmberg87 holmberg87 skrev:
Japp det kan stämma. Liten djungel att välja lampor bara.
Blev lite inspirerad av dina lysknappar så funderar faktiskt på att byta jag också. Vart beställde du?
Ja, lampor är svårt att välja, men samtidigt jäkligt roligt också. Kan bli dyrt med om man gillar design...
 
  • Gilla
holmberg87
  • Laddar…
rampante rampante skrev:
Ja, lampor är svårt att välja, men samtidigt jäkligt roligt också. Kan bli dyrt med om man gillar design...
Svindyrt haha, men köper man billigare som man inte riktigt ville ha eller kompromissar så brukar det sluta med att man köper det man ville ha från första början.. Vilket blir dubbla kostnader:D
 
  • Gilla
rampante
  • Laddar…
Igår var elektrikern här och fixade det sista i köket och drog eluttag till ovanför hallgarderoben så vi kunde få igång den nya Samsung Frame i sovrummet.
Sovrummet fick sig nya ljusare gardiner oxå tyckte frugan.
Sovrum med ny tavel-TV på väggen, vit byrå med dekorationer, ljusa gardiner och hundbädd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sovrum med vit och grå inredning, nyuppsatta ljusa gardiner, en TV på väggen och en vy av ett fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Eluttag installerade ovanför en hallgarderob för en Samsung Frame TV.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett nyligen renoverat kök med vit inredning och installerad belysning, ej fullt färdigställt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Frun hade premiär med nya dammsugarn igår - och är mycket nöjd med smidigheten och att enkelt och snabbt efteråt bli av med slangen när den sugs in i väggen... :)
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Fått upp vitrinluckorna idag och nu efter maten ett avkopplande bad i 38 grader
Nyinstallerade vita vitrinluckor i ett delvis färdigställt kök med bänkbelysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyinstallerade vitrinluckor i en modernt designat kök med ugn och vinskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Utsikt från ett bad över hustak på kvällen med svagt upplysta fönster i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Frun kom hem med en ny lampa i fredags....
Inredning av ett sovrum med ny vit golvlampa, vit byrå och inramad konst på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Bra sug

 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Nu händer det grejer
Nyinstallerad köksbänk i marmor med undermonterad diskho och reflektioner av spotlights, arbetshandskar till vänster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Installation av köksbänk med verktyg och arbetshandskar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.