Det vart ju bra det där! Snyggt jobbat!:)
 
Fint, men det ser ju rätt tomt ut.

Kan vi få en bild när det är fullt med burkar, lådor och påsar också :)
 
KnockOnWood skrev:
Fint, men det ser ju rätt tomt ut.

Kan vi få en bild när det är fullt med burkar, lådor och påsar också :)
Har inte hunnit stoppa in något, målade precis de sista. Fixar en bild sen. Påtal om påsar. Tänkte ha några tygpåsar hänga ovanför småhyllorna. Någon som vet var man kan köpa sånt? O tack så mycket för kommentarerna👍
 
xyle skrev:
Har inte hunnit stoppa in något, målade precis de sista. Fixar en bild sen. Påtal om påsar. Tänkte ha några tygpåsar hänga ovanför småhyllorna. Någon som vet var man kan köpa sånt? O tack så mycket för kommentarerna👍
Köp tyg och sy lite raksöm!
 
  • Gilla
gaia
  • Laddar…
Riktigt fint! Och mycket mer personligt än ett högskåp, bra val!! Såhär 3 år senare :D
 
Vad fint med snedställt!
 
Det blev snyggt med snedställt!
Nu är jag nog lite skadad av att ha alldeles för mycket grejer i förhållande till yta. Även så i köket, men vad ska utrymmet framför hyllorna användas till? Med kraftiga gångjärn till dörren går det förstås att fästa saker på den, men känns ändå som att inte så stor del av utrymmet kommer kunna användas. Utom till kurragömma förstås, vilket möjligen också kan ha en poäng :) Och så ser det ju fint ut om man har plats att ha luftigt. I mitt fall skulle nog tyvärr typ dammsugare hamna där, en bal med toarullar osv tills nedersta hyllplanen inte går att komma åt utan att man först tar ut massa grejer... men det är ju för väl att inte alla är som jag. :rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.