Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 962 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 983 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 060 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Men jag vill påstå att jag faktiskt bara har 9/10 rätt då jag har svårt att tro att det rätta svaret på fråga 5 är ett varumärke...
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 660 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 103 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
M
  • Haha
MrJay
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 190 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
MrJay
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 228 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 566 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Nu var jag sådär bra igen :)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 271 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 428 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 431 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Roligt quiz förstås när man kan allting. Sista frågan måste jag givetvis göra en slagning på då jag i och för sig redan vet att Byggmax är billigare än Beijer men med dagens prisuppgång på byggvaror vet man ju inte direkt hur överdjävligt priserna har gått upp. Minns dock att gipsskivorna kostade runt 69 kr när jag handlade senast och nu kostar de tydligen 109. Tur för alla som bygger att det inte var ännu värre...!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.