Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 268 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 044 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 297 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 152 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"

Inte nöjd med mitt resultat.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 534 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Fast Beijer har redan hunnit höja priset sedan igår. Bra PR...:rolleyes:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 350 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 174 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
pdov
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 678 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 727 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
F
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 469 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 875 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Trodde inte att jag hade kunskaper över sju rätt.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 896 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.