imported_Benno imported_Benno skrev:
Men vad är kipp-dreh???
Här är en bild från Okna, som vi köpte förnster och fönsterdörrar från, när vi byggde år 2010:
2-sache-opened.jpg
Fast det kallas väl oftast Dreh-Kipp.
Vanligt i Tyskland, Polen och andra länder.
Ger ett väldigt bra vädringsläge!
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 332 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 334 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"

Missade på det runda..
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 448 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 214 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
Fönsterfrågor var inget för mig, jag är inte så bra på att gissa tydligen
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 897 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
Rent slarv att jag inte fick 10/10.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 227 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 228 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"

kunde mer om fönster än jag trott
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 323 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 496 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 497 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 132 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 730 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 170 andra personer som har gjort quizet "Kan du fönstret?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.