J
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"

Dubbelswisha hade jag ingen aning om. 😳
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 72 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
boschkenta
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"

Dubbelswisha? Vad i helv 😅
 
S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 112 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"

Måste erkänna att jag gissade på tre av orden utifrån de svarsalternativ som fanns.
 
Patrik440
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 127 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"

Hade bara hört några av orden men gick ju bra ändå.

/Patrik
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag vill hävda att fråga 3 är felaktig.
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Kan du de nya orden?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.