Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 093 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
  • Gilla
Walle_Norrland_Skåne
  • Laddar…
W
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 154 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 430 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
  • Gilla
Walle_Norrland_Skåne
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 214 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?" :strong::p
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 219 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Snart börjar eld säsongen.:)
 
:cool:Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 287 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 557 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?" :) Alltid skönt att elda med ved när det ser ut så här utanför. Vedpanna är sedan -1966 och går fortfarande bra.
 
  • Snötäckt landskap sett genom ett runt fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 368 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 662 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
yes
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 674 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 475 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 839 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Mitt enda fel var en gissning på en fråga jag aldrig vetat, annat namn för rundstapeln.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 783 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 962 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"

Plättlätt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.