Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 643 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 782 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 139 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Klurigt quiz. Missade namnet på gallerlösningen med ved. Och såpbubblor genom en vedklabb, det var ett nytt partytrick. :rofl:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 871 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 457 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
kulle
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 880 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Hur är det möjligt med 300L vatten i en kubik VINTERHUGGEN ved ??
 
Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 480 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 605 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 487 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 276 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Nu jäklar jag har hamnat på rätt ställe. Kan det vara all vedklyvning som gjort mig så
urbota smart?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 069 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jonas Persson
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 061 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 289 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.