Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 682 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Fairlane
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 577 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"

Rubriken till quizen känns lite tokig?
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 721 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Z
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 097 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 427 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
K
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 647 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 115 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"

Det där gick ju inte så bra...
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 795 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"

Miss på RUT-avdraget. Förstår inte logiken i hur det är definierat vad gäller vad som ingår och inte. När övergår en väldigt låg beskärning av ett träd där jag står och maler på med motorsågen ner i backen (självfallet monterar jag motorsågen på en ställning som är rullbar) och faktisk stubbfräsning? 🤔
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 229 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
4774
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 476 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 481 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"

För en gångs skull 😊
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 826 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 678 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.