Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 897 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
S
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"


Jag ska alltså inte pyssla med trädgårdsarbete ‍
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 667 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"

Och jag som knappt ser skillnad på en tall och en ginst! :giggle:
Lite märkligt dock, det var inte mycket till frågor om huruvida man får fälla trän. Det var mer ett quiz i artkunskap...
 
Redigerat:
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 189 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 469 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 093 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 497 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 549 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
O
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 554 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 657 andra personer som har gjort quizet "Får du fälla trädet?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.