Hemmakatten
Jag som är sk-tanalfabet är glad att jag fick 3 rätt! Ett rätt var nog mer tur än skicklighet. Glad att jag inser hur lite jag kan och anlitar därför elektriker till allt.
 
  • Gilla
Leif i Skåne och 1 till
  • Laddar…
Du fick 7 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 1642 personer (93%) av de 1756 som gjort quizet.
Jag får vara ärlig, detta var andra gången jag har gjort quizet, första gången fick jag bara ett rätt och det var på fråga tio. Men nu har jag lärt mig lite grejer :)
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
harry73
Asbesträdd Asbesträdd skrev:
ag får vara ärlig, detta var andra gången jag har gjort quizet,
Och ändå 3 fel? Minnet är bra men kort :D
 
  • Gilla
Asbesträdd och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Minnet är bra men kort :D
Ja jag är nästan lite förvånad att jag kom ihåg så mycket fastän jag knappt ansträngde mig att memorera svaren :D.
 
7 av 10 rätt kanske är så dåligt ändå, då man inte är elektriker....
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
100% gissning och 40% rätt. :oops:
För övrigt har brorsan en tvättpelare placerad precis som på bilden på fråga 2, i sin hyresrätt, men med en "list" gjord av klinkers mellan duschen och tvättmaskin/torktumlare. Jag chansade på att den listen var avgörande då, men icke.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Du fick 5 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 1338 personer (70%) av de 1889 som gjort quizet.
Wow, jag kan visst lite mer om el än jag trodde ändå, de där små kyssarna jag fått här hemma har kanske bränt in lite kunskap i huvudet på mig. ;)
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
S Squall Leonhart skrev:
100% gissning och 40% rätt. :oops:
För övrigt har brorsan en tvättpelare placerad precis som på bilden på fråga 2, i sin hyresrätt, men med en "list" gjord av klinkers mellan duschen och tvättmaskin/torktumlare. Jag chansade på att den listen var avgörande då, men icke.
Den klinkerssarg kan vara avgörande i din brors fall. Men det finns ingen sådan karkant på bilden i quizet ;)
 
Krilleman Krilleman skrev:
Jag hade knapp några rätt :oops:

Hämnden är ljuv dock... :cool:
Krillemans omöjliga VVS-quiz?
 
  • Gilla
Mikael 81
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.