N Niq skrev:
Använd ståltråd så blir det samma färg på allt
Jag tycker det vore trevligt med lite olika
 
F fribygg skrev:
länk eller tips vem som säljer ordentlig lampsladd?
Jag brukar köra med två vanliga armeringsjärn. Betydligt stabilare än sladdrig lampsladd. Det behövs inga grova heller utan vanlig 12 mm räcker till flera starka lampor.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag brukar köra med två vanliga armeringsjärn. Betydligt stabilare än sladdrig lampsladd. Det behövs inga grova heller utan vanlig 12 mm räcker till flera starka lampor.
Dyrt, svårfraktat ståltrådsförslaget betydligt billigare även om det känns grått och trist.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jag brukar köra med två vanliga armeringsjärn. Betydligt stabilare än sladdrig lampsladd. Det behövs inga grova heller utan vanlig 12 mm räcker till flera starka lampor.
Vad tror du om julgransglitter, ledlampor drar ju inte så mycket och priset på glittret brukar vara lågt efter storhelgerna?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Dyrt, svårfraktat ståltrådsförslaget betydligt billigare även om det känns grått och trist.
Trodde du ville ha "ordentlig lampsladd". Men visst, kör på med din sytråd men kom inte gråtandes hit när huset brinner ner!
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Trodde du ville ha "ordentlig lampsladd". Men visst, kör på med din sytråd men kom inte gråtandes hit när huset brinner ner!
Ordentlig 1,5mm lampsladd i fina färger önskas;)
 
F fribygg skrev:
Vad tror du om julgransglitter, ledlampor drar ju inte så mycket och priset på glittret brukar vara lågt efter storhelgerna?
Är du Ernst? 🤢💩
 
  • Wow
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är du Ernst? 🤢💩
Har du rundstav?
 
  • Älska
  • Ledsen
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Ni som inte har koll på kyrkan borde läsa forumet från början innan ni skriver något. Blir så jävla trött på alla som tror att de kan hoppa rakt in utan att ha koll på vad som skrivits tidigare.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är du Ernst? 🤢💩
Vissa saker skojar man inte ens om
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ni som inte har koll på kyrkan borde läsa forumet från början innan ni skriver något. Blir så jävla trött på alla som tror att de kan hoppa rakt in utan att ha koll på vad som skrivits tidigare.
Jag har läst 12 år längre än dig här
 
Men började du läsa från början?
 
F fribygg skrev:
Jag tycker det vore trevligt med lite olika
Du kan ju alltid spraymåla dom med lite hammarfärg
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jag brukar köra med två vanliga armeringsjärn. Betydligt stabilare än sladdrig lampsladd. Det behövs inga grova heller utan vanlig 12 mm räcker till flera starka lampor.
Dom funkar ju bra men dom är så jobbiga att installera. Sedan måste man ju ha minst 20mm som säkring
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Men började du läsa från början?
Absolut började jag förstås med en äldsta tråden och gick framåt.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.