Om fotbollslaget Sleipner från Norrköping skulle möta innebandylaget Balrog från Trollbäcken i en match på (Sä)rimnersvallen i Uddevalla...

Vad skulle då utfallet bli?
 
  • Haha
  • Älska
Nötegårdsgubben och 4 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
om det krävs för att få kål på Ernst, även jordens undergång... 🤔
A Small Price to Pay for Salvation!
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Om fotbollslaget Sleipner från Norrköping skulle möta innebandylaget Balrog från Trollbäcken i en match på (Sä)rimnersvallen i Uddevalla...

Vad skulle då utfallet bli?
Ragnarök!
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
...eller Ernströk, som de riktigt hårdföra hatarna brukar benämna jordens undergång.
 
  • Gilla
  • Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Alfredo Alfredo skrev:
Är inte alla balrogar honor?
P Pin skrev:
Om det finns honor måste det finnas hanar. Annars har du just bevisat guds existens.
Vet ni varför mammutarna dog ut?

Det existerade inga papputar.
N Niq skrev:
Fullkemisten stängde tråden så vi gick o la oss
Jag har uppenbarligen misslyckats. Jag tror vi skapat en Balrog? Shadow and fire...
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
...eller Ernströk,
Bränd Ernst luktar illa! 🤢
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Vet ni varför mammutarna dog ut?

Det existerade inga papputar.

Jag har uppenbarligen misslyckats. Jag tror vi skapat en Balrog? Shadow and fire...
Och som det behövdes papputar behövs det ballrogar.
 
  • Haha
  • Gilla
Fulkemisten och 2 till
  • Laddar…
Maria T
F fribygg skrev:
Gud är ingen hen
Ernst är, typ, min Gud.

Nu har jag inte läst tråden från början, vilket jag redan påtalat i tidigare inlägg så ni borde veta, men vill bara förtydliga.
Är rätt säker på att hen i det här fallet, alltså Ernst, är en han. Vem annars har så håriga tår.
Vilket får mig osökt att tänka på min mamma som tittade på Ernst av denna anledning, att hen, förlåt han, har håriga tår. Mamma gillade även håriga fingrar och det var väl därför pappa blev just min pappa.
Som den släktforskare jag är har jag självklart tagit DNA-test men inget som påvisar härkomst från Afrikat.
Dock från Finland vilket är superkonstigt - ingen i min släkt så långt jag vet har kunnat räkna ens till tre på finska.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Dock från Finland vilket är superkonstigt - ingen i min släkt så långt jag vet har kunnat räkna ens till tre på finska.
Inte heller jag har läst hela tråden , men jag tillåter mig likafullt att smyga in en fråga: Har ni ärftlig dyskalkyli?
 
Om ni inte vet hur man skriver inlägg ska ni inte hålla på och pilla själva, det tar lång tid att lära sig tekniken. Ta in ett proffs istället, de löser det på en pisskvart och ni slipper börja om från början pga följdfel.
 
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Om ni inte vet hur man skriver inlägg ska ni inte hålla på och pilla själva, det tar lång tid att lära sig tekniken. Ta in ett proffs istället, de löser det på en pisskvart och ni slipper börja om från början pga följdfel.
Kan man göra rotavdrag för det? Att böja verb kan vara ett riktigt hantverk. Likaså att fullständigt innehållslöst fylla spaltmeter efter spaltmeter. Bra killgissningar kräver också sin man, annars är det ju bara en vanlig gissning.
Själv är jag väl bara semiprofessionell då jag bara postar typ hälften av inläggen på arbetstid.
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Ernst är, typ, min Gud.

Nu har jag inte läst tråden från början, vilket jag redan påtalat i tidigare inlägg så ni borde veta, men vill bara förtydliga.
Är rätt säker på att hen i det här fallet, alltså Ernst, är en han. Vem annars har så håriga tår.
Vilket får mig osökt att tänka på min mamma som tittade på Ernst av denna anledning, att hen, förlåt han, har håriga tår. Mamma gillade även håriga fingrar och det var väl därför pappa blev just min pappa.
Som den släktforskare jag är har jag självklart tagit DNA-test men inget som påvisar härkomst från Afrikat.
Dock från Finland vilket är superkonstigt - ingen i min släkt så långt jag vet har kunnat räkna ens till tre på finska.
Hobbitar har stora håriga fötter. Ernst är alltså en hobbit. Fast han är ju alldeles för lång för det.
 
  • Haha
  • Wow
Maria T och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Hobbitar har stora håriga fötter.
Det har även hästar, är han en häst?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
S
N Niq skrev:
Hobbitar har stora håriga fötter. Ernst är alltså en hobbit. Fast han är ju alldeles för lång för det.
Ernst är inte det synonymt med fuskbygge? Nu när arga människor startar en tråd som handlar om dåliga hantverkare så kommer det stå i rubriken " hjälp min hantverkare har gjort en Ernst"
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det har även hästar, är han en häst?
Nej dom har hovar utan hår. Så han kan inte vara en kentaur. Hustomte känns ganska nära
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.