Det verkar hänga ihop ja.
 
Alfredo skrev:
När man går in på ett delforum ser man de trådar som man har olästa inlägg i. Högerklicka på första intressanta och tryck T (dvs öppna länk i ny tab). Fortsätt på samma sätt med alla trådar du vill läsa. Jag kan utan vidare öppna tio till tjugo trådar i olika flikar innan jag börjar läsa.
I Chrome håller man CTRL nertryckt när man klickar på länkar så öppnas dessa i en ny flik.

Sedan använder jag SPACE för att flytta ner en sida åt gången tills tråden är slut, och CTRL-W för att stänga fliken, eller CTRL-TAB för att skifta mellan flikar, mycket smidigt.
 
Har liknade problem med radbrytning
 
  • BH.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
MB77 skrev:
Har liknade problem med radbrytning
Och jag har problem med att se bilden i detta inlägg. När jag klickar på den blir det bara "transparentsvart" q(;^;)p

Firefox 6.0.2 / Linux.
 
Samma här. popup "lightbox" funkar inte längre. Och det finns ingen stänga-knapp så man måste reloada sidan för att få bort den.
 
Jag får felmeddelandet "fel på sidan" när olika val aktiveras. Går jag exempelvis till "senaste inläggen" får jag detta:

Detaljerad information om felet på webbsidan

Användaragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tidsstämpling: Wed, 28 Sep 2011 09:50:01 UTC


Meddelande: Expected ')'
Rad: 11
Tecken: 6465
Kod: 0
URI: http://www.byggahus.se/clientscript/vbulletin_menu.js?v=384


Meddelande: 'blockedReferrer' is undefined
Rad: 22
Tecken: 5
Kod: 0
URI: http://ads.byggahus.se/delivery/spcjs.php?id=4&block=1&target=_blank


Meddelande: Object expected
Rad: 80498673
Tecken: 1
Kod: 0
URI: http://www.byggahus.se/search.php?searchid=3025756
 
Jag haro kcså problem med sidbredden, bidler verkar inte radbrytas och lägga sig under varandra utan i bredd (vet inte om det är användarna som slarvar och inte gör nån radbrytning mellan varje bild eller vad det är) och försvinner under annonserna. Tydligen gäller dettta bara i IE, inte i andra läsare?
 
Många tack för alla felrapporter! Vi sätter upp alla rapporterade buggar på fixarlistan.
 
L
Är det bara jag som inte kan se bilder i Tapatalk efter uppdateringen?

Sent from my X10i using Tapatalk
 
Vad roligt att det utvecklas.

I Chrome finns det en ny intressant feature. Om man klickar på användarnamnet på den som skrivit anmälan, så hamnar popup-rutan för långt till vänster så att den inte går att läsa.
 
Raceman skrev:
Här kommer en sak till...
När man har skrivit ett inlägg och sidan sedan uppdateras hamnar man lååångt åt höger på sidan. Tidigare anpassade sig sidan efter skärmen.

Edit: såg just att den nya sidan bygger på tre kolumner. I den tredje ligger Facebok-gillarna. Det är den tredje kolumnen som ställer till det om man inte har den skärmbredden
Jupp, har redan nämnt detta (fast jag vet inte om det är Facebook-gillarna eller någon annons som ställer till det, NÅGOT i tredje kolumnen är det iaf). Riktigt störande eftersom det ibland tar några sekunder innan vad-det-nu-är har laddats in och först DÅ skjutsas sidan iväg åt vänster "ur bild". Dvs, man har börjat läsa ett inlägg och plötsligt sticker det iväg ur bild och man måste scrolla sig iväg efter det för att läsa vidare.
 
magnu skrev:
I Chrome finns det en ny intressant feature. Om man klickar på användarnamnet på den som skrivit anmälan, så hamnar popup-rutan för långt till vänster så att den inte går att läsa.
Detta händer för mig också. Använder IE.
 
Efter att jag loggat in ligger inloggningslisten fortfarande kvar på toppen av sidan. Igår kom det upp lite länkar där med bl.a. prenumerationer., men de verkar alltså ha försvunnit idag och ersatts och login-listen trots att jag är inloggad.
 
Och när du är inloggad och klickar på ditt eget namn blir det 404 fel. Sidan hittades inte, eller det kanske skall vara så, att man inte finns...
 
P
Men dessa menyer.... Om man har muspekaren över så öppnas menyn och tar man bort pekaren därifrån för att kanske välja ett val så tar det väl bara 5 sekunder innan den ramlar tillbaka till forum om man nu var där innan...
Så man måste vara snabb som f-n och/eller inte sitta för länge och läsa vilka menyval som finns....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.