Jag hittade på bobselektro.de att det gick att få följande språk i menyn på ugnen:

"möjliga språk albanska, bulgariska, danska, tyska, engelska, estniska, finska, franska, grekiska, italienska, kroatiska, lettiska, litauiska, makedonska, holländska, norska, polska , portugisiska, rumänska, ryska, svenska, serbiska, slovakiska, slovenska, spanska, tjeckiska, turkiska, ukrainska, ungerska"



Tips är ju att köra hemsidorna via google chrome så kan man få dom översatta på ett enkelt sätt.

/ Sofia
 
Tack Sofia,

Kör Chrome och översättning. Så det beror inte på webbläsare eller Bobselektro. Snarare blindstyre...
 
Johnson skrev:
Hällen, T55T86X2, det står "Utan ram för infällt montage i sten eller klinker bänkskivor".
Inga problem att lägga den i vanlig laminatskiva på 28mm?
Förstår inte riktigt vad dom menar?
De menar väl att det är en sådan modell som monteras nedsänkt i bänkskivan så att ytan hamnar på samma nivå som skivan?
 
Johnson skrev:
Hällen, T55T86X2, det står "Utan ram för infällt montage i sten eller klinker bänkskivor".
Inga problem att lägga den i vanlig laminatskiva på 28mm?
Förstår inte riktigt vad dom menar?
Kika i bruksanvisningen och du lär förstå.
 
Återigen blindstyre... Tur det finns dom som kan läsa.
Tack tack.
 
Johan_A_M
Vi sitter också och letar Neff från Tyskland. Just den häll vi tänkt fanns inte på Bobs Electro men i den här tråden rekommenderades den danska sidan Koekkenforhandler. Priset på hällen är så osannolikt bra att jag inte vågar lita på det (15000 sek jämfört med 23000). Hittar heller ingen annan tråd om den danska sidan trots att man tycker att många borde handlat därifrån om det är så bra priser. Någon som har erfarenhet?
 
Bobs elektro verkar fint men Bob har tyvärr inte allt som jag vill ha:( Har någon här någon erfarenhet av http://www.ue-markt.de
?
Om inte så vill jag ha alla era bästa tipps på hur man kan få reda på om ett tyskt företag är seriöst eller inte!
 
tommib
Vi köpte en Neff häll från Küchenhaus Keller i Österrike. Priset var ca 7500 kr med frakt, mot ca 14000 här hemma. Utmärkt service och kommunikationen gick bra på engelska.
 
S sojo89 skrev:
Hej,

Mitt i brinnande ombyggnation av huset och flytt av köket så har vi kommit till att välja vitvaror.
Jag är på jakt efter en häll där det finns något "mer" än bara touch.
Jag har tröttnat på pipande pga fukt och hällar som inte känner av fingrar.

Därför är jag inne på en häll från NEFF med deras "Twistpad" funktion. Är det någon som har erfarenhet av dessa hällar?
Ser att man kan få dom till en riktigt bra pris i tyskland.

/ Sofia
Den värsta induktionshäll, har ångrat sig tusen gånger, förfärligt känner mig lurad på pengar . Viste jag att den funkar så hemskt som det gör hade aldrig valt den, ena sidan kokas snabbt medan inte andra sidan, den piper som fan med Putte liten ånga, ingen vidare med de funktion som det sägas det är rena mardrömmen ☹️
 
  • Gilla
Mrpetnoga
  • Laddar…
Du tappar lusten att laga mat , stängs av MIT i matlagning ☹️
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.