Snailman
Snailman Snailman skrev:
Det verkar vara ett rutmönster med smala ryggar på plastskyddet
En länk till de jag köpt, alla bilder verkar inte fungera för mig.
[länk]

Jag köpte också några sådana här [länk] de är vertygslösa men kostar det dubbla ca 10kr ST (Kjell tar väl 20kr st? Men de är lite bredare så får kolla att de inte tar i varandra utan får plats.

Är inte hemma nu på några dar så kan inte ta bättre foton själv nu

Har ett sånt här kroneverktyg [länk]
De översta så knäcktes plasten i snäppet, så jag har använt de nedanför som är verktygslösa,

Gigamedias centrumlock passade bra i exxact ramar

https://www.elgrossisten.se/exxact-centrumlock-for-2-x-rj45-modularjack

Har monterat alla nätverksuttagen i rummen nu, ska bara se om jag hittar nån lämplig patchpanel för keaystone, hade tänkt köpa Kjells men de har höjt den med 50% på två år så tappade lusten en aning.

Så gärna nåt förslag på patchpanel Keystone och ett par profiler för korgmuttrar jag kan montera vertikalt mellan ett par hyllor för att skapa ett rack vore bra.
 
tommib
Kolla på thomann.de, de har det mesta när det gäller rack. Billigt är det också om du köper mycket grejer, de har enhetsfrakt till Sverige. Kjelles keystonepanel för 150 kr är rätt ok i pris ändå.
 
Snailman
tommib tommib skrev:
Kolla på thomann.de, de har det mesta när det gäller rack. Billigt är det också om du köper mycket grejer, de har enhetsfrakt till Sverige. Kjelles keystonepanel för 150 kr är rätt ok i pris ändå.
japp, var den som kostade 100kr för två år sen, av nån anledning så är de rätt dyra att ta från kina, ska kolla thomann
 
tommib
Det är nog för att de är ett otympligt format.

Thomann är som sagt billiga men det kostar 150 kr för frakten. Handlar man mycket så är det jättebra men om man bara ska ha en pryl så är det lite dyrt.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.