cheetah1 skrev:
Är det alltför störigt så går det ju alltid att trycka på escape.
Sedär lärde man sig nån nytt idag också!d^_^b
 
Härligtd^_^b

Ni skall få se, detta är bara början.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Nu har Per gått över sina befogenheter.
Jag ska huta åt honom så att han stillar de där bilderna...
Nu har jag tagit bort animeringarna så nu slipper vi trycka på Esc för att stilla smilisarna. :)
 
mariorider.gif
 
Fyfan va dåligt.

Livade ju upp lite från det vanligt tråkiga.
 
De gamla smileys var ju finare... Hade varit bättre och komplettera dem än att byta ut helt. vid ": D" vill man ju se tänderna hehe
 
Håller med dig att alla nya smilies inte blev lika lyckade. Jag tyckte också särskilt bra om tänderna.

Har fixat tänder på den skrattande smilien. Nackdelen är väl att han enligt min mening inte ser lika snäll ut nu. Men visst blev det mycket bättre!? :D
 
Ja absolut. Det är nästan så att jag redan hunnit glömma hur den gamla med tänder såg ut men nog känns den gamla något bättre. Men varför bytte ni överhuvudtaget? De var ju så fina :D Jag kanske har missat något?
 
Vi la till några nya smilies häromdagen och då passade vi på att byta ut de gamla smiliesarna så att de gick i stil med de nya. Nu är alla smilisar gula - förutom :eek:.
 
Hur får man dit dem då, när man skriver ett inlägg?
 
Klicka på "posta svar" här nedanför till vänster. Då kommer en ny svarsruta upp med Smileysarna till höger. Lätt som en plätt! :wow:
 
Immobil skrev:
Klicka på "posta svar" här nedanför till vänster. Då kommer en ny svarsruta upp med Smileysarna till höger. Lätt som en plätt! :wow:
?????

Till höger får jag bara reklam och annonser.
Och under har jag inställningar för att bifoga filer och bevakning!
 
Klicka på Inställningar och välj Utökat användargränssnitt (WYSIWYG) under Redigeringsgränssnitt.
 
Per Eskilsson skrev:
Klicka på Inställningar och välj Utökat användargränssnitt (WYSIWYG) under Redigeringsgränssnitt.

d^_^b :D
 
varför smajlisar alls? de är ju bara störande.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.