:( :) :D räcker långt
jag blir bara irriterad av alla rörliga figurer i texten
gaia :)
 
Jag ska fundera på saken. :)
 
gör så ;)
 
Haha, själv kommer jag från sammanhang där man fortfarande skriver smileys "på riktigt" - och de vanligaste blir ändå magiskt bilder ;-) Så jag tar mig liksom aldrig för att klistra in dem som finns som färdiga bilder... :)
 
Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag.
 
:S är en vanlig smiley som inte finns i forumet.
 
Bästa smileyn:

icon_smile_approve.gif
 
Marlene Eskilsson skrev:
Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys kommer vi aldrig att ha, det lovar jag.
Det lät betryggande.
 
Mikael_L
Fler smilies kan knappast vara det allra mest viktiga.

Men här lägger jag upp ett litet urval av icke rörliga smilies där en del har vi redan lika (/liknande), men några fräscha finns det också.
T.ex nr 4,5,6 och 15, (rodnar, läckert!, djävul och kryssögon) tycker jag är rätt bra.

Fördelen med smilies är att man lättare kan uttrycka lite mer känslor än vad bara det skrivna gör.

Men jag slutar inte på forumet bara för att det inte kommer mer smilies, lovar ... :) ;) :surprised: :cool:
 
  • smilies1.png
Bättre sent än aldrig. Låt oss presentera fyra nya smileysar:

d^_^b Tummen upp
:wow: Wow, läckert
:blushing: Rodnar
q(;^;)p Tummen ned

De gamla smiliesarna var 4,5 år gamla men kändes som om de var från 90-talet. :)
 
C
Jag är med på ett ungdomsinriktat forum där graden av seriositet inte alls är så hög som här (oftast inte iallafall), och jag måste säga att vi klarar oss bra med dom (räknar efter...) 15 smileys vi har där. Det viktigaste tycker jag personligen är att dom passar in med varandra, och att dom passar ihop med sin förkortning.
 
Tyckte minsann de de nya smileysarna rörde sig. Håller du ej vad du lovar. va va va va va? :)

Marlene Eskilsson skrev:
Är det något särskilt känslouttryck du saknar bland våra smileys? Rörliga smileys
kommer vi aldrig att ha, det lovar jag.
 
Nu har Per gått över sina befogenheter :surprised:.

Jag ska huta åt honom så att han stillar de där bilderna. :rolleyes: :p

Men visst var de fina? Bra jobbat ändå Per d^_^b
 
C
Är det alltför störigt så går det ju alltid att trycka på escape.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.