• koket.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vilken förvandling! Synd att Efter bilderna var mysigt mörka. Jag måste studera bildserien på nytt för att inhämta inspiration.
Första delen av presentationen fick svettpärlorna rulla över pannan... jag känner igen kaoset... när avfallsvolymen bara ökar och ökar, överraskninsgmomenten blir allt fler och arbetet skapar mer frågor än klarhet över projektets riktning och slutmål...
Eget slit?
 
Jo, det är helt eget slit  :) Det har tagit sin tid, helger och kvällar... Har fått hjälp med anslutning av vedspisen och slutlig inkoppling av golvvärmen.

Skall uppdatera sidan med lite bättre bilder i helgen.
 
Knonfiiiint...:)

Skulle oxå vilja ha ett kvänumkök men har på känn att det skulle bli för dyrt. Vad fick ni betala för ert kök?

//Vickan
 
Tackar  :)
Den stora modulen med högskåpen och diskho var ett visnings ex som vi hade tur och fick köpa för 50%. Sen kompletterade vi och köpte resten av skåpen nya.
Totalt vart det då ca 130.000:- med granitskivorna, exkl vitvaror.

/Jocke
 
Solberg skrev:
Här kommer en länk till bilder på min köksrenovering  :)

MEN... Jag tror jag smäller av..... Det där var det mest imponerande och sammantaget snyggaste slutresultat, jag sett på mycket länge... guuud såå snyggt!!

Otroligt bra jobbat.. :)

MVH / Christina.
 
Jag kan inte annat än stämma in i Christinas beröm [smiley=thumbsup.gif].

Kanon snyggt!

 
Grattis till ett snyggt kök,gillar jag verkligen :)

Vad heter modellen på fläkten och vad kostade den?
 
Tackar så mkt  :)
Modellen på fläkten är CATA, har ingen prisuppgift på den eftersom jag lyckades få den på köpet när jag köpte köket. (Köpte hela köket och vitvaror på samma ställe).
Tror att den är ganska dyr mellan 5-10.000:-

/Jocke
 
Grattis till ett så fint och härligt kök. kanon snyggt   :)

Nu får Ni njuta av nästan ett års hårt slit...   ;)

ser fram emot fler bilder...
 
  • koket2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Wow, det var läckert! Jag har suttit och funderat på om jag är den enda i hela världen som vill ha ett gammaldags kök med vedspis och pärlspånt. Det är jag alltså inte :D. Fast mitt blir gammaldags hela vägen, utan rostfritt ;)
 
Men Gud så snyggt!
Nästan så man börjar tänka om hur drömköket ska se ut ;)
 
Kul att så många tycker det är fint  :)
Har planerat och dragit all el själv. Men den slutliga inkopplingen i centralen och översynen har utförts av en behörig elektriker.

/Jocke
 
Tror jag varit inne varje dag och drägglat över ditt kök - så jäklar fint tycker jag att det är. :D

Den där Cata-fläkten, var har du köpt den. Kostnad?
Hittills har jag inte sett den någonstans, förutom på deras hemsida.

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.