Jag kanske är knäpp då men jag har klarat mig bra med mina 3 snabbtvingar. Om det vore så att tvingarna kunde sitta fast när man kör maskiner som vibrerar kanske man kunde ha nytta av flera ... men troligen inte
 
tallmilan skrev:
Jag kanske är knäpp då...
Uppenbarligen spritt språngande galen :) Bums iväg till Lidl och köp tvingar så skall du se att allt ordnar sig!
 
Ellagård skrev:
Uppenbarligen spritt språngande galen :) Bums iväg till Lidl och köp tvingar så skall du se att allt ordnar sig!
d^_^bd^_^bd^_^b
 
Efter att ha läst den här tråden kände jag mig *tvingad* att göra ett besök hos von Lidl. Lite *beklämmande* var det att alla 80cm-tvingar var slut, men jag *fastnade* för 40cm-modellen som kändes ganska lagom. Eller snarare 4 stycken in alles. :D
 
LilleNo skrev:
Efter att ha läst den här tråden kände jag mig *tvingad* att göra ett besök hos von Lidl. Lite *beklämmande* var det att alla 80cm-tvingar var slut, men jag *fastnade* för 40cm-modellen som kändes ganska lagom. Eller snarare 4 stycken in alles. :D
Nu känner man sig nästan *pressad* att göra ett besök själv faktiskt :)

/A
 
Du viker för grupp*trycket* mao... ;)
 
Ni fick "snabbt""kläm" på vitsandet. :)
 
Själv köpte jag tre 80 cm eftersom alla vet att ...

alla goda tving är tre!
 
Jag lidl när jag läser dessa lustigheter.
(jag köpte också tre långa)
 
Någon mer som känt sig tvingad att köpa?
 
Jag var på god väg, men min lokala Lidl-butik behagade inte ha några tvingar! Lagomt irriterande!
 
Åkte förbi igår och kika. Vilka jättekartonger dom ligger i, välpacketerade för att va tvingar!!!
 
:wow: Det är till att strö salt i såren, på de som inga hittar. :D
 
Men kom igen, det är inte smultron-svamp-stället vi pratar om, vart finns tvingarna ?
 
tallmilan skrev:
Men kom igen, det är inte smultron-svamp-stället vi pratar om, vart finns tvingarna ?
På lidl butikerna landet runt?! :p
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.