JockeGbg skrev:
Nu har även min andra pump lagt av till mitt spa. När den första gav upp fick jag en ny på garantin men nu har jag ingen garanti kvar och har tröttnat. Om någon är sugen på ett Lay-Z-Spa Series 2 utan pump är det bara att komma och hämta gratis. Annars kör jag den till soptippen. Bor ett par mil norr om Göteborg.

Är ett ganska nytt "Cover" till den av modellen "Leatheroid Cover Set with Zip" enligt bifogad bild.

[Edit]Blev visst två bilder men lyckas inte radera den ena. :(

Hej,

Är det någon här inne som har en pump över där värmaren fortfarande fungerar som den ska? Min har precis lagt av och jag skulle behöva en liten del till värmaren för att få igång denna igen.
Någon som kan hjälpa mig? :)
 
Har du kollat med de som servar den? Om det är en liten del, kan den inte kosta många kronor?
Eller?
 
Undrar om någon kollat vad det kostar att hålla 35-37 grader dygnet runt?
 
Atom skrev:
Har du kollat med de som servar den? Om det är en liten del, kan den inte kosta många kronor?
Eller?
Jag vet inte vem som servar dessa pumparna tyvärr :/
Jag köpte den begagnad så har inte koll på detta :(
 
Blomman90 skrev:
Jag vet inte vem som servar dessa pumparna tyvärr :/
Jag köpte den begagnad så har inte koll på detta :(
Sweden Bestway 08 50669190 fax 08 50669099
sweden@bestway-service.com
 
Idag har vi haft gäster. Deras dotter (4) och barnbarnet. Trots att våra bekanta (gäster) har redan ett SPA , för 80000, har de beslutat att köpa uppblåsbar! Deras dotter var så förtjust i vårat då denna är mjuk och går att kasta sig runt i leken.
Och vi som funderade köpa riktig SPA till nästa år.

För tillfälle, ser jag bara ett problem. Att filtret måste bytas så ofta...
 
Hej

Snälla någon som vet hur man "hittar" hål som släpper ut luften på spat?? Min släpper luft främst övre delen men hittar inte skadan. Jag pumpar den med luft med pumpen tar ca 4 timmar tills det börja sjunka sakta...
Tacksam för svar

//mona
 
  • Gilla
bajen100
  • Laddar…
Fyll en sprayflaska med vatten och diskmedel. Spraya på. Där luften släpper, kommer mycket bubblor bildas.
 
  • Gilla
Monaliee
  • Laddar…
Tack Atom för svaret
Men jag vet inte vart jag ska spraya?? Vi vet inte vart skadan sitter? :(
Har du haft liknande problem?
Ska man spraya när den är igång?
 
Spraya över hela. En bit i taget. Ju mer luft i denna,desto mer bubblor blir det. Jag har inte rört mitt på 3 veckor. Håller tätt .
 
Ska vi tömma all vatten? Och sen spraya? Ursäkta för min tröghet :confused:
 
Redigerat:
Jag har glömt en sak. Att just vegas har ett skal i konstläder. Det måste felsökas utan denna.
Måste blåsas upp utan skyddet. Sen söka efter läcka.
 
Någon som har ett trasigt spa att sälja till mig?
 
Hallå, undrar om någon har svara på mina frågor.
Har ett Lay-z spa som helt plötsligt slutat värma. Hör inget ljud alls från den när jag ha på filtret eller värmen., för visst ska dom låta? Något som går att laga? Någon känd reservdel som går att byta ut?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.