Hur vida era industridesigners funderar på smarta material så kommer fett från fingrar att agera på ett sett varje gång, och folk är lata, man byter inte kod varje vecka, man väljer koder utefter mönster (det görs omedvetet), mao oavsett vad du säger på säljsamtalen och att andras fabrikat lider av problemen osv så lider alla av samma problem. Punkt Och Ja jag har arbetat med samtliga stora och vanligt förekommande märken som säljs i Sverige, och nej inget har imponerat än.
 
Kanske fingeravtrycksläsare+6-siffrig kod. Mannen och frun har varsin kod med olika siffror så alla knappar blir använda lika mycket.
Dra C-larm direkt vid felaktigt finger eller 3 felaktiga kodförsök.

Då skulle iaf jag tycka det är säkert nog.
 
frohike skrev:
Hur vida era industridesigners funderar på smarta material så kommer fett från fingrar att agera på ett sett varje gång, och folk är lata, man byter inte kod varje vecka, man väljer koder utefter mönster (det görs omedvetet), mao oavsett vad du säger på säljsamtalen och att andras fabrikat lider av problemen osv så lider alla av samma problem. Punkt Och Ja jag har arbetat med samtliga stora och vanligt förekommande märken som säljs i Sverige, och nej inget har imponerat än.
Ja frohike, då vet väl du bäst då! Själv har jag bara varit i branschen 28 år, och inser att inte alla kan/vill/har behov av/ att köpa det allra säkraste av olika anledningar.

Jag vet inte heller vad du menar med att jag säger att andra är sämre. Jag jag försöker bara hjälpa TS att få till det så bra som möjligt. Jag säger inte att ett fabrikat är bättre än ett annat. Jag har ju inte ens nämt det fabrikat där jag själv jobbar.

Nej, jag jobbar heller inte som säljare, har heller aldrig gjort det. Jag är konstruktör.

Vill du hoppa på mig mer, föreslår jag att vi tar det privat, själv är detta mitt sista inlägg i tråden.
Ber f.ö. om ursäkt till er andra om jag uppfattats som pro något av de fabrikat som nämns i tråden.

:(
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.