Hej,

Jag har under en dryg vecka inte kunnat komma åt forumet via appen. Får bara meddelandet "can not connect to forum. This forum is either restricting acces from Byggahus.se or the installed Byggahus.se plugin is not working. Please contact your forum administrator".

Detta har hänt ngn gång förut men då löst sig av sig själv. Nu har jag provat att installera om appen, men det har inte hjälpt. Har ni ngn ide om vad jag ska göra för att få appen att funka?

Tack på förhand!
 
De har någon säkerhetslucka som måste täppas igen...
Dvs. "Nedstängt tillsvidare"
 
cust3000 skrev:
De har någon säkerhetslucka som måste täppas igen...
Dvs. "Nedstängt tillsvidare"
Måste vara en lucka likt dammluckorna på Hooverdammen... eftersom det tar sån tid. ;)
 
  • Gilla
cust3000
  • Laddar…
Ok tack för svar!
 
hsd
nedstängt för gott enl. adm.
 
Va? Dom har en egen app som är avstängd. Tips att ta bort den från Google Play då.
 
hsd
Tapatalk menar jag
 
Det är samma fel med Bygga hus egna forumapp. Jag som nästan bara kollar forumet från mobilen :(
 
hsd
den är så strulig att jag inte gitter trassla :banghead:
 
Men VA. Nedstängd? Går det inte att fixa problemet? Appen är ju grymt bra.
 
probeb skrev:
Va? Dom har en egen app som är avstängd. Tips att ta bort den från Google Play då.
Byggahus appen ska vara borttagen från Google Play sedan i fredags. Har du sett den där igår lördag?
 
Borta nu. Så man kan inte köra app framöver?
 
Tyvärr inte Tapatalk eller den Byggahus app som byggde på Tapatalk men vi håller på och utvecklar en ny app som vi hoppas kunna lansera inom kort.
 
Vad är inom kort?
Dagar, veckor eller månader?
iOS och/eller android?

Tyckte jag läste nåt i en annan tråd att du skulle starta en tråd med uppdateringar om hur det gick med nya appen. Men har inte hittat den än

Har tyvärr väldigt svårt för mobilsidan.
 
Första betaversionen av appen kommer förhoppningsvis släppas den kommande veckan om allt går som planerat. Den appen kommer fungera på androidtelefoner. Vad har du för mobiltelefonmodell och vilken webbläsare använder du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.