PS. Min är inkopplad, men slutade fungera/hängde sig och sedan dess har jag inte brytt mig om att starta om...
 
Fruktansvärt usel produkt, men supporten är nog ännu sämre, vägrar att hjälpa till. Är nog ett av mina sämsta köp.
 
  • Gilla
Rippen85
  • Laddar…
Har inte fungerat på ett år för mig nu, lampan lyser alltjämt ilsket orange och totalt obefintlig/goddag-yxskaft support från IVT.

Är det någon som vet något om det händer något nytt?
 
Har precis installerat en IVT. Är Anywhere modulen alltjämt dålig eller har dom fått ordning på den nu? Såg att ver 3.3.6 släppts för iOS för 3 veckor sedan med buggrättningar.
Jag är mest ute efter att koppla upp min vp för att nyttja lågt spot-pris. Såg att detta är ett "in-app köp" på 39kr. Är det en engångssumma eller abonnemang, ngn som har koll?
 
Hej! Vi har fått ordning på modulen (faktiskt en switch som strulade, inte IVTs fel) och appen fungerar nu så när som push notiser på larm eller kvittenser aldrig visas. Värdet i förhållande till de begränsade funktionaliteten är diskutabelt. Borde gått stt göra så mycket mer.

Intressant att de har lagt till Smart Grid. Abonnemanget verkar vara årsvis. Men de lärde tvistar hur mycket man sparar så pumpen får gå hårdare och COP sänks. Berätta gärna hur det funkar om du provar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.