Har en Note 3 och i början var den lite stor... men man vänjer sig och har man inte alltför trånga byxor så får den plats bra i framfickan.
Surfar till 70% via mobilen, den bärbara datorn känns bara bökig att använda nu
 
Repskydd och skal. Vilka tossigheter. Telefonen är väl till för att användas. Lägg den inte i samma ficka som nycklarna bara.
 
H
Tänk vad bra det är att kunna torka av den utan att vara rädd att repa upp skärmen 😬
 
D09
Den är riktigt tunn

Håller den om man torkar av skärmen ? ;)
 
H
Ja, du skall inte använda sandpapper när du torkar av skärmen 😄
 
Redigerat:
D09
Phu :)

Bra att jag bara använt spackelspaden (y)
 
H
Då måste du ha ett riktigt skitjobb! 😊😏
 
Redigerat:
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Phu :)

Bra att jag bara använt spackelspaden (y)
Är det någon ny app jag missat? Att jag inte ens tänkte på det senast jag bredspacklade :banghead:
 
D09
Ha ha lägg telefonen på sidan och så trycker du ;)

Den är så lång att man kan bredspackla med den ;)
 
D09
Mohahaha

Sambon är inte lika nöjd över sin motsvarighet hos samsung.. Verkar vara lite darrigt operativsystem som stänger av sig hela tiden och kräver en laddare för att vakna till liv igen :wow:
 
H
Jag har provat några modeller men peppar peppar iPhone är bäst och dessutom fungerar deras support.
 
D09 skrev:
Mohahaha

Sambon är inte lika nöjd över sin motsvarighet hos samsung.. Verkar vara lite darrigt operativsystem som stänger av sig hela tiden och kräver en laddare för att vakna till liv igen :wow:
Om det här var svar på mitt inlägg så måste det vara fel på hennes Note 3
Har varit med om att den startar om av sig själv kanske 1ggr på 3mån
Internet stoppas kanske 1 gång på samma tid, ingen omstart krävs
startar aldrig om den annat än när den gör det själv, vet inte hur man kollar uptime

har iof inte alls laddat ner många appar, kanske 10st totalt, laddar varje natt och lyssnar på ljudbok 6h/ dygn + rätt mycket surf så batteritiden är ok tycker jag (även om man minns 90talet med en veckas standby :) )
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Hon har note 4, dör flera gånger per dag. Absolut irriterande fel på en mobil i den prisklassen.

Införskaffat mig ett fodral nu :)

Blev ett från phonehouse för 299kr :)

Orkade inte vänta på det andra :p
 
D09
Hittat ett beroendeframkallande spel också
Worl tanks battle något

Helt grymt vilka spel som finns ha ha
 
H
D09 skrev:
Hon har note 4, dör flera gånger per dag. Absolut irriterande fel på en mobil i den prisklassen.

Införskaffat ett fodral nu :)

Blev ett från phonehouse för 299kr :)

Orkade inte vänta på det andra :p
Fungerar not 4 bättre med fodral tror du!!?😜
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.