P Picea skrev:
Oj! Riktigt fin (y)(y) Icke bekant med denna maskin.
Automat och utan fotbroms?
2 växlad automat och 2 handbromsar. Ej strypt, gör 50.
Callifone fanns i Sverige på 80 talet, men då var de skitfula, och givetvis strypta.
 
  • Gilla
Picea
  • Laddar…
För att återgå till tråden lite, har jag 3 mopeder, och de är olämpligt att ha i vardagsrummet, även om jag själv skulle kunna ha de som prydnader :)
 
Intressant tråd. Vi har ett vidbyggt garage som vi når inifrån huset på ca 45 kvm. Tidigare hade vi detta som förråd och det gick överstyr med bråte tillhörande trädgården... Vi ville kunna nyttja denna ytan bättre och jag har länge haft planer på en bastu, så vi byggde om ytan till gym, bastu och en platsbyggd garderob med skjutdörrar jag köpte billigt begagnat. Till alla prylarna köpte vi ett isolerat förråd som vi placerade på tomten. Granitkeramik på golvet är hårdaste jag hittade och de är homogena för att tåla bil med dubbdäck. Bastun är ett s.k basturum som lätt kan flyttas om man mot förmodan kommer på andra tankar i framtiden.

När allt nu är klart är vi helnöjda med resultatet och man sätter inte längre på sig ett par skor för att gå ut där.

PS. Kan köra in en Mercedes E-klass fortfarande då jag inte ville sabba möjligheten till ett garage, så vi kan säga att det här är en inredning som kombinerar garage och rumkänsla.
 
  • Belamrat garage med bord, cyklar, verktyg och diverse föremål på golvet som ska omvandlas till gym och bastu.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ombyggt garage med gymutrustning, löpband, flyttbart basturum och platsbyggd garderob med skjutdörrar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hemgym med vikter, träningsbänk och squat rack på granitkeramikgolv, samt en synlig bastudörr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Garage förvandlat till gym med bastu, granitkeramikgolv, spegelvägg och parkerad moped.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Flyttbar bastu i ett renoverat garage med granitkeramikgolv och skjutdörrar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Isolerat förråd placeras på tomten med hjälp av en kranbil, mot bakgrund av ett bostadshus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
stefancrs
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.