harry73
  • Gilla
Thomas Andersson5 och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
[länk]
Bogserbåt..
 
  • Haha
FREDRIC VON WITTING
  • Laddar…
Säg bara till säljaren att dom kan hämta dem om ni vill ha dem vill dom lämna kvar dem och låta dem ingå så är det ok.
 
  • Gilla
Bengt Numelin och 1 till
  • Laddar…
J
Menar du verkligen bara draperiet, en tyglase, eller komplett med draperistång?

Bara draperiet ingår ju inte, men för 5000:- borde du kunna få uppsytt ett efter egna önskemål.
Draperistång borde ju ingå, om den är fast monterad.
 
  • Gilla
Olobe
  • Laddar…
Som sagt stången ingår i köpet.
Jag kan iofs. tänka mig att det går att hitta draperier för 10 000, om det är någon känd designer som satt sitt märke på dem.

Kan en butik på biblioteksgatan sälja en sladdrig t-shirt för 8000 på rea så…
 
  • Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Om någon är sugen på att köpa ett dyrt draperi, hör av er om vilken summa ni vill spendera, så ordnar jag ett dyrt draperi! :)
 
  • Gilla
  • Haha
j-o75 och 34 till
  • Laddar…
Cheesen
richardtenggren richardtenggren skrev:
Om någon är sugen på att köpa ett dyrt draperi, hör av er om vilken summa ni vill spendera, så ordnar jag ett dyrt draperi! :)
Jag har en begagnad presenning från Biltemas proffssegment. Den kan jag avvara för endast 4000:-
 
  • Gilla
  • Haha
j-o75 och 17 till
  • Laddar…
Man ska inte ta saker för givet iallafall. Får man av säljaren veta att nåt speciellt är väldigt dyrt så skulle nog jag som köpare fråga om de blir kvar eller inte. Särskilt om det handlar om dylika grejer som normalt plockas med eller slängs.
Draperier i det här fallet men det hade ju lika gärna kunnat handla om nån hylla som satt med sugproppar och som man trodde var fast inredning eller nåt. Bättre att fråga för mycket än inget alls.........
 
  • Gilla
EdSu och 3 till
  • Laddar…
Vem vill ha begagnade duschdraperier som någon annan stått och gnott sin r*v emot?
 
  • Gilla
  • Haha
Angie6605 och 13 till
  • Laddar…
MrJay
  • Ledsen
  • Gilla
jogidlöf och 1 till
  • Laddar…
S
MrJay MrJay skrev:
Här är iaf. en draperistång för ca. 10kkr, draperi ingår ej. Finns i guld för den som gillar extra lyx ;)

[länk]
Men det ingår ju 12 st duschdraperiringar, då är det ju ett bra pris :thinking:
 
  • Gilla
  • Haha
-MH- och 4 till
  • Laddar…
Fast den är ju designad av "Nickel Borstad", som på namnet låter som en dyr dansk designer. Kanske han som är med på bilden i länken. Sånt kostar.

Men till sakfrågan. Nej de ingår inte om de inte är nämnda i beskrivningen, vilket redan sagts. Fast om säljaren står och skryter om något som sitter relativt fast i lägenheten skulle även jag räkna med att det ingick.
 
  • Gilla
  • Haha
Ickedickedoa och 4 till
  • Laddar…
Nej

Om duschdraperit går att köpa över disk idag för 10k så är ett begangnat knappast värt 5k skulle jag säga.

Skulle lagt ett skambud om jag ville ha dom.
 
harry73
Jag skulle svarat med "Ni tror väl inte att vi vill ha era äckliga draperier, Eek. Sälj dem på tradera om ni tror att ni kan få pengar för dem"
 
  • Gilla
useless och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.