RoTe RoTe skrev:
Soooooooooooom jag sa, farthinder _överallt_ med skarpa kanter samt tvärslut vägar i övrigt. Ingen stad för sportigt låga bilar med eltejp runt fälgarna.
Haha, då har du inte upplevt verkligheten utanför Sverige.

I Tanzania måste man höja en normal bil med fjäderinlägg för att komma över farthindren över huvud taget.
Därför finns det inte en enda sportig bil i hela landet, första "speedbump" och din frontspoiler och kjolpaket ligger i bitar och du hänger med underredet på farthindret.
 
imported_Benno imported_Benno skrev:
De har möjligtvis inte levererat en begagnad maskin till nypris?
Hört det förr att de som beställt hemleverans fått varor utan emballage, dvs något som någon returnerat till butiken på öppet köp.
Vet inte. Vi såg inga spår av tidigare användning. Som jag skrivit tidigare fick vi lite rabatt men jag uppfattade att det berodde på att vi funderade på en annan maskin som inte fanns i lager.
 
A
RoTe RoTe skrev:
Soooooooooooom jag sa, farthinder _överallt_ med skarpa kanter samt tvärslut vägar i övrigt. Ingen stad för sportigt låga bilar med eltejp runt fälgarna.
OMG har även körskollärarna flytt denna kriminella del av världen
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
A
imported_Benno imported_Benno skrev:
De har möjligtvis inte levererat en begagnad maskin till nypris?
Hört det förr att de som beställt hemleverans fått varor utan emballage, dvs något som någon returnerat till butiken på öppet köp.
händer hela tiden
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.