Cheesen
MrJay MrJay skrev:
Därav skulle jag ha FE, dessutom är den mindre, snyggare och billigare. Är välinsatt i ämnet
Vart har du tänkt köpa FE ifrån? Verkar vara svårt att köpa i europa för att inte tala om omöjligt i Sverige.
 
MrJay
Cheesen Cheesen skrev:
Vart har du tänkt köpa FE ifrån? Verkar vara svårt att köpa i europa för att inte tala om omöjligt i Sverige.
UK, just nu är det vänteleken som vanligt
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Kollade sonens dator (modell värre, vätskekyld, jobbar med 3D och renderar delar till spel) och under en vecka låg den mellan 4,5-5,2 kWh /dygn.

(hade kopplat via en smartplug)
 
Buuzzz Buuzzz skrev:
Kollade sonens dator (modell värre, vätskekyld, jobbar med 3D och renderar delar till spel) och under en vecka låg den mellan 4,5-5,2 kWh /dygn.

(hade kopplat via en smartplug)
Och vad har han för skärmtid i snitt, annars säger ju inte siffrorna mycket.

Om du nu har Microsoft family safety, gissar man, så kan jag lova att man ligger många timmar efter verkligheten
 
D debbo skrev:
Och vad har han för skärmtid i snitt, annars säger ju inte siffrorna mycket.

Om du nu har Microsoft family safety, gissar man, så kan jag lova att man ligger många timmar efter verkligheten
För mycket skärmtid, men datorn jobbar en hel del själv då renderingarna går. Men han drar förhoppningsvis in en del pengar så…

Microsoft family safety? Har aldrig använt det.
 
Buuzzz Buuzzz skrev:
För mycket skärmtid, men datorn jobbar en hel del själv då renderingarna går. Men han drar förhoppningsvis in en del pengar så…

Microsoft family safety? Har aldrig använt det.
Kan jag rekomendera, får en veckosammanställning på mejl, med skärmtid på olika enheter med microsoftinloggning. Sidor som besökts, sidor som spärrats, sökningar, ändringar på datorn, mm.
 
  • Gilla
Buuzzz
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.