P
Intet Intet skrev:
Inte alls. Det jag opponerar mig emot är hur något som var och är mycket stort kan bli litet IGEN. Krim och de små områden ryssarna snott åt sig gör varken från eller till gällande Rysslans enorma landmassa.
Humor skall ha en knorr, en överaskning. Annars är det inte roligt. Politisk propaganda är sällan rolig och detta är inget undantag.

Det skulle vara kul om någon kan motbevisa mig med ett roligt politiskt budskap. Jag är beredd att pudla.
Med "var" tänker du nog inte tillräckligt långt bak i tiden.

För 500 år sedan var Ryzzland en mindre region runt Moskva och sedan dess har de med våld utökat sitt område på sina grannars bekostnad.
Vilket de ju inte anser sig vara klara med ännu...

Humorn blev att Ukraina gjorde om Trumps valslogan till Make Russia small again.

☠️🐸☠️
 
  • Gilla
galento och 4 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Vilken tjusig rördragning.
Photoshop 7.3
 
galento galento skrev:
[bild]
Han är ju komiker
 
  • Gilla
  • Haha
Intet och 1 till
  • Laddar…
T
P PsychoCheF skrev:
Med "var" tänker du nog inte tillräckligt långt bak i tiden.

För 500 år sedan var Ryzzland en mindre region runt Moskva och sedan dess har de med våld utökat sitt område på sina grannars bekostnad.
Vilket de ju inte anser sig vara klara med ännu...

Humorn blev att Ukraina gjorde om Trumps valslogan till Make Russia small again.

☠️🐸☠️
Mata inte trollet... 🙄
 
  • Gilla
Skandiamannen
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]
Har den en tuta till höger och en tuta till vänster?
BMW = Bring Me to Workshop
 
Hmm…
Svarta kattdekorationer för Halloween med texten "Trick or Treat", men felstavat som "Frick or Treat", visas staplade på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.