En servitör tar emot en beställning från en kvinna som sitter vid ett bord och läser en meny. Textbubblor ovanför dem har olika humoristiska kommentarer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Dilato och 7 till
  • Laddar…
Visst är det typ fredag fortfarande?


Paret hade gift sig och nu tagit sig till sitt hotellrum där deras äktenskap skulle fullbordas. Samtidigt som mannen började kyssa sin fru sa hon:
– Vänta! Jag måste bekänna en sak.
– Vadå? undrade mannen.
– Jag har inte varit helt ärlig med dig. Jag är inte oskuld…
– Oj. Vem är det du haft sex med?
– Med Tiger Woods.
– Med Tiger Woods?! sa mannen förvånat. Han är ju i och för sig framgångsrik, snygg och rik. Så ja, jag lan ha överseende med det.
Sedan hade paret passionerat sex – och efteråt gick mannen upp och ringde på hotellets telefon.
– Vart ringer du? undrade frun.
– Till room service. Jag tänkte beställa något litet att äta.
– Det skulle aldrig Tiger Woods ha gjort…
– Nähä… Vad skulle han ha gjort då?
– Han skulle ha lagt på, kommit tillbaka till sängen och älskat med mig en gång till.
Mannen slängde på luren och hade sex med sin fru igen. Efteråt gick han åter upp från sängen och började slå siffror på luren.
– Vart ringer du? undrade frun.
– Till room service. Jag tänkte beställa något litet att äta.
– Det skulle aldrig Tiger Woods ha gjort…
– Jaha… Vad skulle han ha gjort nu då? sa mannen irriterat.
– Han skulle ha lagt på, kommit tillbaka till sängen och älskat med mig en tredje gång.
Mannen la på luren och hade sex med sin fru igen. Efteråt gick han andfådd upp från sängen och började ringa.
– Jaha, ska du ringa och beställa mat nu? undrade frun.
– Nej, jag ringer till Tiger Woods. Jag tänker fråga vad det är för jävla par på det här hålet…
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 10 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Ett hav med en stenmur i förgrunden och text om att använda damtrosor för att putsa bilen förr i tiden. Två tecknade figurer vid nedre högra hörnet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Rejäl och 3 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Vy från bil mot en lugn, trädkantad väg med texten "The best part about having kids is playing with the Box they came in" överlagrad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 5 till
  • Laddar…
Man i flip-flops håller en Corona-öl och tittar på en kvinna som klipper gräset med en gräsklippare. Text på bilden: "If she can push a stroller she can push a mower.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 10 till
  • Laddar…
Text från ett humoristiskt inlägg där en person berättar om en bilkrock vid trafikljus och en ordväxling med den andra föraren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



——————

En textkonversation mellan far och son där sonen säger att han vill bli politiker, pappan ifrågasätter beslutet, och sonen ger upp på grund av för många krav.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
klaskarlsson och 2 till
  • Laddar…
Man med tre barn och en kvinna står på en strand, alla ler mot kameran. Texten ovanför bilden lyder: "När du jobbar 12-timmarsdagar 6 dagar i veckan".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
4774 och 7 till
  • Laddar…
R
Text: "Next time you're having an argument with your wife, start undressing. She will instantly have a headache and go to sleep." Bakgrund: en park med lekutrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 13 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Får man semester då ❓
 
  • Ledsen
  • Gilla
J Vos och 1 till
  • Laddar…
Direktkopplat utedass med med bra ventilation!

Stol omgjord till utedass med toalettrulle vid vägkant, med kullerstensgata och byggnader i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 12 till
  • Laddar…
Text på bild: "I heard you like bad girls. Well I'm bad. At everything. *Winks at you with both eyes*
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
j.f.s
Två personer, en ung man och en äldre kvinna, sitter bredvid varandra i en bil med texten "Finally going out with my Boo this weekend", följt av en kommentar om äldre kvinnor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
Fick detta på Google News. Försöker de få mig att rösta på demokraterna i USA?

Skärmdump av Google News med artiklar från SVT Nyheter och VLT, inklusive bild på kvinna som ler och man i rutig skjorta som tittar ut från ett tåg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skärmdump av Google News-app som visar rubriker inklusive "Svenska småsparare håller andan" och "Facket stämmer kyrkan – utbränd personal fick sparken".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skärmbild av Google News som visar bland annat en artikel med en president som går bakom ett blått skynke, samt artiklar om surströmming och småsparare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Nåt som känns lite romantiskt är när man ser ett träd med ett inristat hjärta och initialer...........


Tills tanken slår en att den ena hade med en kniv på daten.....
 
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 8 till
  • Laddar…
De som ser det som problematiskt bör inte bära kniv. Jag associerar inte knivar som vapen.
 
  • Gilla
Troberg och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.