97 922 läst · 411 svar
98k läst
411 svar
Honda miimo 2013
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Sugen å sugen, tja... kanske det. Men med ca 20cm snö ute så känns det lite avlägset. Sen behöver jag nog anpassa min trädgård lite för en sådan här maskin. Vilket också tar sin tid. Så det kanske får avvaktas ett tag med inköp.
Intressant att det är STS-Butiken, som är hyffsat stora HQ återförsäljare.
Intressant att det är STS-Butiken, som är hyffsat stora HQ återförsäljare.
Absolut. 220 är en gammal konstruktion. Fortfarande en väldigt bra, men har inte lijon batteri eller utvecklats så mkt den senaste tiden. Ändå höjer dom det rek. Priset när vassa konkurrenter börja släppa sina robotar, lever dom på sitt namn och att man förknippar robotgräsklippare med hq?
[video=youtube;GhbXc6OM6PY]http://www.youtube.com/watch?v=GhbXc6OM6PY&list=UUoj6McQo3Gk1Ga9_lII8SNw& index=1[/video]
Så där ja, nu har "Bobbot" fått sin första utskällning. Tycker den verkar fungera bra. Klipper just nu. Märks inte att den klipper Och jag ligger på soffan..
Så där ja, nu har "Bobbot" fått sin första utskällning. Tycker den verkar fungera bra. Klipper just nu. Märks inte att den klipper Och jag ligger på soffan..
Den verkar ju mest snurra runt där i bortre delen av mattan, är den rädd för hundenMattisH skrev: