Nu är det snart 2019. alltså mer än fem år sedan tråden skapades. Vad var det för kul i väggen?!
 
  • Gilla
ansgar46 och 4 till
  • Laddar…
Exakt (y)
 
Precis.
 
D09 D09 skrev:
Gissar på smycke alt ihoprullad tavla ;)
Den heliga gralen?
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Ser den ut såhär? :crysmile::rofl::crysmile:
 
  • Dekorerad gyllene bägare utsmyckad med ädelstenar på en marmorerad bas.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ursäkta det, grabben har lärt mig ladda upp bilder från internet. Finns så mycket så man kan bara titta på bilder hela dagarna om man var lagt åt det hållet.
 
  • Gilla
  • Haha
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
G lunden G lunden skrev:
Ursäkta det, grabben har lärt mig ladda upp bilder från internet. Finns så mycket så man kan bara titta på bilder hela dagarna om man var lagt åt det hållet.
Vänta tills han lär dig fail-clip på youtube ..
 
  • Gilla
  • Haha
Sammy_j och 2 till
  • Laddar…
Hoppas jag klarar mig undan det
 
Albinp3 Albinp3 skrev:
Nu är det snart 2019. alltså mer än fem år sedan tråden skapades. Vad var det för kul i väggen?!
Den heliga gralen kan vara återfunnen vi vet inte ännu exakt :D
 
Om TS vill släppa på hemligheten vill säga
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
G lunden G lunden skrev:
Ursäkta det, grabben har lärt mig ladda upp bilder från internet. Finns så mycket så man kan bara titta på bilder hela dagarna om man var lagt åt det hållet.
Han borde lära dig att upphovsrätten förbjuder dig att "låna" bilder – såvida det inte uttryckligen står att bilden/bilderna är fria att använda, eller om du frågar och får ok på att använda bilden.
(Min pappa jobbade förresten med stordatorer hela sitt liv. När han gick i pension var det på modet att anställda fick köpa datorer via arbetsgivaren. Klart gubben skulle ha en dator. Efter en månad eller två hade han bara använt den till att spela Mombasa och lägga patiens. Han hoppades en smula förskräckt att han inte bara skulle använda den till sånt. Men det blev inte så mycket annat :-D )
 
den detaljen lämnade han utanför i såna fall :)
 
Ska se hur det ligger till med det ska man ta bort bilden så länge kanske?
 
G lunden G lunden skrev:
Ska se hur det ligger till med det ska man ta bort bilden så länge kanske?
Haha nej oroa dig inte. Det vår kamrat ovan glömde att berätta är att i realiteten behöver du inte oroa dig över copyright så länge du inte tänker publicera något eller har det på typ din företagshemsida. En skämtuppladdning för privatpersoner och utan vinstintresse genererar inga stämningar.
 
  • Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Uppar denna för sakens skull, spännande tråd utan något riktigt slut.
 
  • Gilla
-PC-
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.