Thomas59
R Robin_CG skrev:
Ok. Vi säger så, och så tycker jag och säkert många andra att vi avslutar den här tråden här.
Har haft mer givande samtal med husdjur.

Om du vägrar lyssna på andra människor, så är det hål i huvudet att ens ställa frågor.

Styrkekram..
Aunty är alldeles uppebart ett troll så det gör du rätt i.
 
  • Gilla
Razerstar och 3 till
  • Laddar…
Thomas59 Thomas59 skrev:
Aunty är alldeles uppebart ett troll så det gör du rätt i.
Extremt sorglig person om så är fallet.
Men verkar ju tyvärr inte bättre.
 
  • Gilla
Razerstar
  • Laddar…
A Aunty skrev:
japp men är ytterst tveksam om du har läst ama överhuvudtaget.
Eller menar du att ama endast godkänner gerade hörn och inte ej gerade?
Svensk text om material- och varukrav för lister av barrträ. Instruktioner och specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
gaia och 3 till
  • Laddar…
P PatrikJo skrev:
[bild]
Hoppsan.
Men jag tror du har kompletterat och ändrat den här själv. Att det ska geras är extra jobb, det är sen gammalt.
 
R Robin_CG skrev:
Hoppsan.
Men jag tror du har kompletterat och ändrat den här själv. Att det ska geras är extra jobb, det är sen gammalt.
Kan du lägga in den obearbetade texten? AMA kommer man inte åt hursomhelst så jag kan inte hitta nsm.21

mvh /lob
 
R Robin_CG skrev:
Hoppsan.
Men jag tror du har kompletterat och ändrat den här själv. Att det ska geras är extra jobb, det är sen gammalt.
Den enda versionen av AMA jag har är från 2011. Det kan såklart ha justerat sedan dess, isåfall kommer väl Aunty snart och talar om att jag har fel.
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
P PatrikJo skrev:
Den enda versionen av AMA jag har är från 2011. Det kan såklart ha justerat sedan dess, isåfall kommer väl Aunty snart och talar om att jag har fel.
Haha. Ja det va lite det jag gjorde mig rolig över.
Svårt ibland att förmedla ironi över internet. ;)
 
L lob skrev:
Kan du lägga in den obearbetade texten? AMA kommer man inte åt hursomhelst så jag kan inte hitta nsm.21

mvh /lob
Googla på ama regler lister så bör du hitta en pdf (jag lyckades dock inte länka till den)

/Krille
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.