E El-Löken66 skrev:
Läs tråden. Den fungerar inte. Den piper. Kräver mer ström.
Precis, nu!
Tror du han kastat den istället för att byta batteri?
Du fantiserar ihop saker för att ha något att argumentera om.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
E
FredrikR FredrikR skrev:
Precis, nu!
Tror du han kastat den istället för att byta batteri?
Du fantiserar ihop saker för att ha något att argumentera om.
Uppen barligen. Den var väl gul i plasten.
Och nu skulle personen "ta en gen väg". Finns inget att för svara här.
Men nu säjer Anna att det inte var mening och då får vi köpa det. Hon la till och med en arg smajli.

Åter koppla då hög talaren är sönder slagen.
 
  • Haha
  • Wow
hakan_975 och 2 till
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Uppen barligen. Den var väl gul i plasten.
Och nu skulle personen "ta en gen väg". Finns inget att för svara här.
Men nu säjer Anna att det inte var mening och då får vi köpa det. Hon la till och med en arg smajli.

Åter koppla då hög talaren är sönder slagen.
Nu börjar dina inlägg försvinna igen.
Märkligt...:rolleyes:
 
  • Gilla
Krille4 och 2 till
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
Kan du någon sin vara något annat än off topox??
Det blir ju svårt att diskutera och följa alla vändningar när dina inlägg börjar försvinna.
Hur kan mitt inlägg vara mer offtopic än det som sker med dina inlägg?
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det sitter 9 volts-batteri i dem oftast. Svårt se dessa fatta eld
det er ikke batteriet som brenner, men hvis du driller gjennom kretskortet batteriet er koblet til vil du kortslutte noe, samtidig med at du ikke ser hva du gjør, på en plass i taket du ikke kommer til hvis alt går til helvete.
Ikke en bra ide.
 
Hahaha herregud.. internet alltså :rofl::crysmile:
Här har man en oskyldig fråga om batteriet i en brandvarnare och nu har hagelbössor, elektromagnetiska pulser och kvarglömda spädbarn avhandlats med sär skrivar Löken som trollar så dåligt om byggfusk så det nästan blir kul.
Kan bara meddela att jag har tagit upp ett hål och plockat bort den så caset is closed.
 
  • Gilla
Fotografen och 17 till
  • Laddar…
H hakan_975 skrev:
Kan bara meddela att jag har tagit upp ett hål och plockat bort den så caset is closed.
Utan att fuska och utan att råka döda den? :crysmile:
 
  • Haha
  • Älska
Henningelvis och 3 till
  • Laddar…
Skynda dig att täppa igen hålet fort som satan, så att inget troll kommer och lägger dit en till varnare
Jag ska nog gå och räkna alla mina varnare nu och se till att få en förteckning över dom med placering var de befinner sig. Bara jag inte bygger in den lappen också:cool:
 
  • Haha
  • Gilla
Henningelvis och 3 till
  • Laddar…

Bästa svaret

H hakan_975 skrev:
Hahaha herregud.. internet alltså :rofl::crysmile:
Här har man en oskyldig fråga om batteriet i en brandvarnare och nu har hagelbössor, elektromagnetiska pulser och kvarglömda spädbarn avhandlats med sär skrivar Löken som trollar så dåligt om byggfusk så det nästan blir kul.
Kan bara meddela att jag har tagit upp ett hål och plockat bort den så caset is closed.
Så det nästan blev kul... jag har skrattat så tårarna har runnit åt sär skrivar Löken :crysmile:
Vänta bara... snart blir du beskylld för att ha en hagelbössa utan licens och ha gömt spädbarnet i taket i stället. Och hur mycket har du fuskat med hålet :crysmile:
Internets dårar är sig lika överallt :crysmile:
 
  • Haha
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Inga problem. En bebis håller inte på och piper flera månader inne i väggen.
Men 9-volts-batteriet då? Kan inte det fatta eld?
 
Anna_H Anna_H skrev:
Vad svamlar du om????
Det är ju hans eget tak!
Tror du att han ljuger för oss om att han glömt en tillfällig brandvarnare i sitt eget tak?
Eller har du missuppfattat hela tråden och tror att det är hemma hos någon annan han gjort detta?
Vad generad du ska bli när du inser att du är ute och cyklar.

Angående att råka bygga in en bebis ovanför undertaket så undrar jag verkligen hur den skulle komma dit?
Katter är dock inte alls ovanligt att bygga in. Det ligger i katters natur.
Ja jävlar....... Monterade en så kallad "senildosa", en sådan eldosa man kan sätta utifrån när man glömde sätta dit en dosa från början.
För att komma åt elen i väggen fick jag demontera röret till tvättnedkastet som gick från loftet till tvättstugan.
När elen var klar så monterade jag tillbaka röret som gick mellan loft och tvättstugan nedanför, detta var en torsdag.
På fredagen hade vi gäster, och vid middagen slog det mig, "Var är katten", hade inte sett han på länge...........
Jag reste mig från middagsbordet, hämtade en hammare, sidavbitare och en ficklampa, drog ut spikarna och drog upp röret och lyste in i mellanbjälklaget.
Vem låg där och gäspade och sträckte på sig i isoleringen................
Katten har inte sagt ett pip på 24 timmar och var förmodligen helnöjd med lugnet i mellanbjälklaget.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Fotografen och 10 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Men 9-volts-batteriet då? Kan inte det fatta eld?
??
 
Mikael_L
T TypRätt skrev:
Hahaha Du har lagt inlägget fel, detta borde ligga i tråden "humorhörnan" =) Sjukt kul, men ledsen att du kommer att behöva störa dig på pipandet ett tag.
Eller byggbloopers-tråden.
 
  • Gilla
Bichonen
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Vem låg där och gäspade och sträckte på sig i isoleringen................
Katten har inte sagt ett pip på 24 timmar och var förmodligen helnöjd med lugnet i mellanbjälklaget.
Det där känns igen, en av våra katter låg i en sänglåda i tre dygn utan att säga något. Lite enklare att lösa dock, bara att dra ut lådan.
 
  • Haha
  • Gilla
Bichonen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.