hsd
T Tamak skrev:
Gaaaaahhh. Var på hockeyträning med sonen så när vi kommer ur ishallen så immar glasögonen igen, tar av dom och lägger dom på taket på bilen och lastar i hockeyutrrustningen. När vi åkt ca 1 mil frågar sonen om jag tog glasögonen av taket. GAAAAAAAHHHHHH!!!!!
Många plånböcker har gått den vägen 😢
 
T
Även hunnit göra samma med en mobiltelefon för några år sedan🤦‍♂️
 
Maria T
hsd hsd skrev:
Många plånböcker har gått den vägen 😢
Sommarens biltaksförluster - en latte, en läsk från Max och ett par glasögon.
Jag endast "skyldig" till kaffedrycken, då jag aldrig lägger bort mina brillor eftersom jag då inte skulle kunna framföra ens en skottkärra säkert.

För 30+ år sen har jag dock sumpat både ett linsskydd till en kamera (Nikon, dyr, såld för länge sen) och ett par RayBan solbrillor.
 
Maria T Maria T skrev:
Sommarens biltaksförluster - en latte, en läsk från Max och ett par glasögon.
Jag endast "skyldig" till kaffedrycken, då jag aldrig lägger bort mina brillor eftersom jag då inte skulle kunna framföra ens en skottkärra säkert.

För 30+ år sen har jag dock sumpat både ett linsskydd till en kamera (Nikon, dyr, såld för länge sen) och ett par RayBan solbrillor.
En kompis lyckades lägga mobilen på taket, åkte genom stockholm, när han kom hem hittade han inte den men kunde se på hitta min iphone att den låg på norra länken. Han vågade inte stanna där själv men lyckades hitta en polispatrull som inte hade bättre för sig än att de kunde åka ut på norra länken, stanna och plocka upp telefonen som var något kantstött men fungerande...
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
yonna och 7 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Dotterns tv. Efter 5 minuter blev bilden såhär... Hur är det möjligt??
Byt till en kanal som inte visar Det stora blå. Hittar ut själv...
 
  • Haha
Pappa1986
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Sommarens biltaksförluster - en latte, en läsk från Max och ett par glasögon.
Jag endast "skyldig" till kaffedrycken, då jag aldrig lägger bort mina brillor eftersom jag då inte skulle kunna framföra ens en skottkärra säkert.

För 30+ år sen har jag dock sumpat både ett linsskydd till en kamera (Nikon, dyr, såld för länge sen) och ett par RayBan solbrillor.
Hav tröst. USA verkar ha slarvat bort ett F-35 i helgen 😂.

Silhuett av ett stridsflygplan, text om försvunnet F-35-flyg och sökoperation, aftonbladet.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Hav tröst. USA verkar ha slarvat bort ett F-35 i helgen 😂.

[bild]
"-Men varför skjöt du ut dig, det är ju uppenbart inget fel på planet..."
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
A
A anis16 skrev:
"-Men varför skjöt du ut dig, det är ju uppenbart inget fel på planet..."
Kanske en AI-prototyp till flygplan som fick ett GAAAAH pga jobbig pilot och gjorde nåt åt det…
 
  • Gilla
BengtH
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
GAAAHHHHH!!!

Dotterns tv. Efter 5 minuter blev bilden såhär... Hur är det möjligt?? Tvn är 6 mån gammal
[bild]
Det beror på att du låtit nätsladden hänga löst utan att förlägga den i en kabelkanal med mönsterpassad tapet på....
 
  • Haha
Pappa1986
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
Kanske en AI-prototyp till flygplan som fick ett GAAAAH pga jobbig pilot och gjorde nåt åt det…
Läste någonstans att F35 har en raketstol som själv kan ta beslut om att skjuta ut piloten vid vissa situationer och att det kan vara den som felaktigt tyckte att piloten inte längre hade i planet att göra.
 
  • Wow
Maria T och 1 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Läste någonstans att F35 har en raketstol som själv kan ta beslut om att skjuta ut piloten vid vissa situationer och att det kan vara den som felaktigt tyckte att piloten inte längre hade i planet att göra.
F35 går enbart att sälja pga politisk påtryckning från jätten USA
 
M Myckling skrev:
Läste någonstans att F35 har en raketstol som själv kan ta beslut om att skjuta ut piloten vid vissa situationer och att det kan vara den som felaktigt tyckte att piloten inte längre hade i planet att göra.
Planet gick ju på autopilot, så piloten var överflödig.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Två tandkrämstubar på blå matta, en för hundar och en för människor, mot bakgrund av natur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


... när man glömmer sätta på sig glasögonen ...
GAAAAHHHH!!!
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
16386 och 22 till
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
[bild]

... när man glömmer sätta på sig glasögonen ...
GAAAAHHHH!!!
Jag tog fel tub med mig på en övernattning i naturen, kollade inte så noga när jag stoppade ner den, inte heller när jag klämde ut en tandkrämsfärgad kladd på tandborsten, det var först när jag tog ett par tag jag insåg att det inte alls var tandkräm, det var en fet kortisonsalva!
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
Workingclasshero och 11 till
  • Laddar…
GAH! Folk som skickar filer i nåt bullshit format som heter ASICE, hittar inte ens ett bra program att packa upp det med, bara en massa skumma sidor på skumma språk.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.