Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Gaaahhhh!!! Bakåtsträvare…

Internetbank och bankappar är så oändligt mycket bättre än hur det var förut.
Jag stödjer internetbank men jag vill inte bli tvingad att installera en app på min telefon. Visst det är smidigt ibland. Men jag har väl lite svårt att lita på allt som är digitalt. En av dom saker som gör det svårt att lita på appar är att eftersom jag har android så har google i princip tillgång till allt i min telefon. Även om jag inte tror att google som företag bryr sig om mitt bankkonto så känns det som att det räcker med att en anställd på fel ställe kan göra mycket med mina uppgifter.
 
  • Gilla
BengtH och 1 till
  • Laddar…
hsd
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahhh

Vattenlåset på handfatet från IKEA går inte att demontera utan verktyg!
Helv_tes j_vla skräp.

Fick isär efter en del svordomar och bortkastad e försök.
Spolade ur denna mängd "gegga" ur teleskopdel och vattenlås samt slang, inte undra på att det inte rann undan...
[bild]
Använd en sådan
Röd gummikopp med trähandtag, avloppsrensare, produktbild, webbutik, prisetikett synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
tveksamt tveksamt skrev:
Har spanat på den där, vi har också ett handfat som ständigt blir blockerat av guck. Men jag tror att jag konstaterat att den inte passar på grund av våra lådor under handfatet.
Är längden från undersidan på handfatet anpassningsbar, eller vad menas egentligen med den här siffran?[bild]
Jag kör på Purus PUM, funkar bra, har fått rengöra den i köket en gång sedan vi satt in köket, detta var kring jul. I badrummet har det funkat bra i 1,5 år i alla fall :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag kör på Purus PUM, funkar bra, har fått rengöra den i köket en gång sedan vi satt in köket, detta var kring jul. I badrummet har det funkat bra i 1,5 år i alla fall :)
Pum även i köket?
 
richardtenggren
A atomlab skrev:
Pum även i köket?
Blev så då jag hade ett sådant membran över och tyckte det som följde med diskhon var sådär med perforerad slang, det här var ju under julveckan. Sen har det funkat så inte bytt det, men kanske borde byta? Osäker på vad bara, då jag behöver något för 40 mm rör.
 
Gaaaahh! När man varit så nöjd med att dottern valt en 'billig' träningsform i simning.
Sen visar det sig att en av dottern godkänd tävlingsbaddräkt kostar typ 5000:-, och håller runt 10 lopp.....
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
Klass0n och 17 till
  • Laddar…
S
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaahh! När man varit så nöjd med att dottern valt en 'billig' träningsform i simning.
Sen visar det sig att en av dottern godkänd tävlingsbaddräkt kostar typ 5000:-, och håller runt 10 lopp.....
Va…du skojar?
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaahh! När man varit så nöjd med att dottern valt en 'billig' träningsform i simning.
Sen visar det sig att en av dottern godkänd tävlingsbaddräkt kostar typ 5000:-, och håller runt 10 lopp.....
Men det som är riktigt roligt är att hon verkligen vill satsa på detta, tränar 5ggr/vecka som 13-årimg, så det är väl bara att gilla läget 💸
 
  • Gilla
Tokslut och 5 till
  • Laddar…
"Håller"?

Måste vara BS. "Villhöver" är ordet.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
S stugfar skrev:
Va…du skojar?
Kompressionen släpper tydligen 🙄
 
Nyfniken Nyfniken skrev:
"Håller"?

Måste vara BS. "Villhöver" är ordet.
Kanske det, men det är tydligen så det funkar i simvärlden.....
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaahh! När man varit så nöjd med att dottern valt en 'billig' träningsform i simning.
Sen visar det sig att en av dottern godkänd tävlingsbaddräkt kostar typ 5000:-, och håller runt 10 lopp.....
Se det som en investering. Blir hon nästa Sarah Sjöström kan hon återgälda dina utlägg med ränta.
När Sarah simmade VM i somras inkasserade hon 400k för två vinster plus 300k för ett världsrekord. Det är 140 baddräkter 😉
 
  • Haha
  • Gilla
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Se det som en investering. Blir hon nästa Sarah Sjöström kan hon återgälda dina utlägg med ränta.
När Sarah simmade VM i somras inkasserade hon 400k för två vinster plus 300k för ett världsrekord. Det är 140 baddräkter 😉
Tar gärna den kostnaden, värt hur mycket som helst att se hur ungarna tränar och utvecklas
 
  • Gilla
  • Älska
mojjen och 4 till
  • Laddar…
AXS
Gaaaahhhh!!! Sprang en halvmara idag, nu märker jag hur dåligt tränad min kropp är.

Jävla höftböjare som nu inte kan böja höften.
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 5 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaahh! När man varit så nöjd med att dottern valt en 'billig' träningsform i simning.
Sen visar det sig att en av dottern godkänd tävlingsbaddräkt kostar typ 5000:-, och håller runt 10 lopp.....
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.