Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Tror jag släpade med den i två eller tre flyttar, men sen tröttnade jag... Försökte tom skänka bort den, men det var döfött.... 🙂
Haha
Ja det är lika med min, la ut den på bortskänkes för 3år sen och en nappa direkt och skulle ha den, tror du den blev hämtad? 😄
Tror den står kvar i uthuset än
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
Gaaaaahhh
Jag sammanfattar det som "bilresa".
🤦
Mittenfilen...
2+1...
Vänsterfilen...

Upplevt under 2h i bil söderut.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
AXS
4774 4774 skrev:
Låter som att du har slagit i en disk, så känns det värre imorgon och ffra om smärtan strålar ner i ett av benen så bör du gå till doktorn och få hjälp. ♥️
Tack! ❤️
Känner mig ganska säker på rent muskulärt. Känns som 2 blåmärken/lårkakor, en på rumpan och en precis under revbenen. Syns dock inget utanpå.

Tagit ipren och försöker gå runt så mycket som möjligt i huset.

Väldigt nöjd med att jag är hos mina föräldrar så barnen får full aktivitet.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
4774
Vad bra 😃. Då hoppas jag att du snart kommer må bra i kroppen igen.
 
Unikt namn
Beställdes som "I lager"..... GAAAAHHHH!

Skärmdump visar beställningsstatus med förväntat leveransdatum mellan 9 augusti till 12 september 2023.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Arg
  • Ledsen
Jumos och 1 till
  • Laddar…
boschkenta
Det har regnat mer eller mindre oavbrutet sedan midsommar så alla uteprojekt ligger grymt efter planering och jag har fått skjuta på några till nästa sommar/vår för att hinna... det går inte snabbt i regnet... GAAAHHHH!
 
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Kan vara bra att tänka på att inte ligga för nära med bilen , finns dom som fått ångra
det surt. Överlag är det inte trevligt att ha en bil 2 meter bakom hojen så tycker faktiskt
det är helt ok om bilägaren får uppsöka tandläkaren .
Med den attityden hoppas jag att någon trycker ut dig i mitträcket inom en snar framtid.
 
Gaaaaahhhh!!!!!
Hand håller rullmått; mätrulle delvis utdragen; sliten yta; mätning verktyg; "Hultafors Talmeter 6m" synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
Beställdes som "I lager"..... GAAAAHHHH!

[bild]
Samma utgångsläge o känsla här. Fast ännu mer GAAAAHHH!
Trösten är att det var ”braåha som reserv” så lite mindre GAAAHHH. Priset är klart värt omaket.
 
  • E-handelssida visar uppdaterat leveransdatum för en beställning mellan 21 november och 19 december 2023.
  • Gilla
  • Ledsen
Appendix och 1 till
  • Laddar…
slacker slacker skrev:
Gaaaaahhhh!!!!!
[bild]
Finns som reservdel, bytte på min när det inte gick att se siffrorna på undersidan.
 
TeroM TeroM skrev:
Finns som reservdel, bytte på min när det inte gick att se siffrorna på undersidan.
Den behöver även ny rits så det fick bli en helt ny en - men den kanske renoveras, så man har en backup! 😃

Onlineköp av mätverktyg, kostnad 315 kr, fri frakt, inklusive moms.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


315Sek för delar och 465Sek för en helt ny…. Sinnesfriden är återställd!
 
Redigerat:
Kramla
GAAAAHHHH!!!!
Öppnade vinsten från Liseberg hemma och inser att det var inte bara Fazer blå som tjejen vid chokladhjulet sa…

Reklampaket för Fazer Karl Fazer mjölkchoklad med brutna bitar, "TASTE THE DIFFERENCE" slogan, ansvarsfullt kakao.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Flera chokladkakor arrangerade i ett mönster, några med hasselnötter, andra med Daim. Färgglada förpackningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Arg
Appendix och 7 till
  • Laddar…
C
Kramla Kramla skrev:
GAAAAHHHH!!!!
Öppnade vinsten från Liseberg hemma och inser att det var inte bara Fazer blå som tjejen vid chokladhjulet sa…

[bild]
[bild]
Stackars dig
 
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 5 till
  • Laddar…
Den där Fazer choklad tutti frutti är nog det enda godis som jag ratat för det inte var gott. Och det säger rätt mycket 😂
 
  • Gilla
  • Haha
john.h och 2 till
  • Laddar…
Kramla
C C.Ö skrev:
Stackars dig
Mig gör det inte så mycket, värre är det med sambon😅
Får se till o köpa några så hon klarar sig😂
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.