Gaaaah!
Vem f*n designar en grovdammsugare med blås-hål!? . #$@%$#!?# Lützendimma från gipsslipen...
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaaaah!

När man köper en ny tv för 20 papp och den har en fast sladd, som dessutom är 1,5 meter lång, sitter på utkanten av tvn OCH har en stor rund kontakt. Den går inte ner i min kanal i väggen, och även om den gjort det hade den inte räckt ut ur den... :dizzy:
 
  • Ny TV med en för kort kabel och stor kontakt som inte passar i kanalen på väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
13th Marine
  • Laddar…
C
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Den går inte ner i min kanal i väggen, och även om den gjort det hade den inte räckt ut ur den... :dizzy:
Tycker mig känna igen det problemet från en gammal tråd och jag vill minnas att det där gick att skruva loss en lucka där man kunde koppla ur nätsladden från TV:n(?)
 
Enklast är väl ett nytt längre sladdställ och ett skarvblock med dragavlastning. Klipp och skarva bakom TVn.
Drar den så mycket ström att den behöver riktig schuko?

Jag bytte från en svart till vit sladd på en vit TV. Lödde, isolerade väl och på med vit krympslang. Sen lyckades jag putta in den i TVn bakom en liten lucka med dragavlastning, så skarven inte ens syntes. :p
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Tycker mig känna igen det problemet från en gammal tråd och jag vill minnas att det där gick att skruva loss en lucka där man kunde koppla ur nätsladden från TV:n(?)
Japp, lucka finns, men sladden är ansluten i ett kretskort med nån sån där list, så jag tror inte jag bråkar med den.... Det blir att mecka ihop en skarvsladd.... :)
 
blackarrow blackarrow skrev:
Enklast är väl ett nytt längre sladdställ och ett skarvblock med dragavlastning. Klipp och skarva bakom TVn.
Drar den så mycket ström att den behöver riktig schuko?

Jag bytte från en svart till vit sladd på en vit TV. Lödde, isolerade väl och på med vit krympslang. Sen lyckades jag putta in den i TVn bakom en liten lucka med dragavlastning, så skarven inte ens syntes. :p
Det får plats ett skarvuttag bakom, så det blir enklast möjligast.... (y)
 
  • Gilla
hsd
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! När ska det sluta snöa
 
GAAAAAHHHH! När diesel från Tanka sätter igen spridarna på firmabilen! Transporter 6.1
 
galento
Kan nog bli ett och annat Gaahhhhh till veckan när Uppdrag granskning tittar på
hur Försäkringskassan har skött en del ärenden.
 
Gaaaaaaaah! När man handlar saker på Tradera och inte får kontakt med säljaren och kan avsluta affären. :mad::mad::mad:
 
hsd
Det kan ju ha hänt något med säljaren :thinking:
 
hsd hsd skrev:
Det kan ju ha hänt något med säljaren :thinking:
Gaaaaaah! När man har köpt grejer på Tradera och nåt har hänt med säljaren!
 
  • Haha
  • Gilla
Nick 72 och 8 till
  • Laddar…
Åååååååååååhhhhhhhh denna irriterande reklam.......
Den är överallt...... Gaaaaaaaaaaah... T om här......
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Gaaaaaaaaaaah
 
Mikael_L
Nu har jag läst 40+ inlägg, vad handlar denna tråden om?

Jag tycker nötegårdsgubben borde veta att det finns flera skriet-målningar ...
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.