F fribygg skrev:
Normal eller sommartid spelar ju ingen roll om man själv styr sin tid, du verkar ofri och fast i gamla 'vintertidstankar'
Men samhället lilla vännen. Man vill kanske bjuda över någon som inte kan förrens 18 då tappar man en timme sol på uteserveringen. Medans på morgonen när man sover behöver man fan ingen sol.

Så nu är det uträtt. Ska fan följa @ClasseClas tips och inte logga in nu när jag är i Alperna
 
K
K Kjell_G skrev:
Gaaaahhh! En fråga om åtta minuters speltid generar utbrott, dragna rasistkort och krav på avgång hit och dit. Och Nicke håller upp timeout-kortet och vill helst att vi sjunger ”We shall over come…”
Han drar rasistkortet snabbare än sin egen skugga, måste ha övat sen barnsben.
Fanns inget rasistiskt i det mothugget som janne gav.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 4 till
  • Laddar…
galento
K K. L skrev:
Han drar rasistkortet snabbare än sin egen skugga, måste ha övat sen barnsben.
Fanns inget rasistiskt i det mothugget som janne gav.
Nä ge bojan dojan som det stod i tidningen , vilken fjant.
 
  • Gilla
Tamak
  • Laddar…
galento galento skrev:
Nä ge bojan dojan som det stod i tidningen , vilken fjant.
Det roliga är ju att matchen som Blöjan blev upprörd över hade ungefär lika många mål som vad denne fotbollsexpert lyckades göra under hela sin karriär som spelare:D:rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
Oaken och 2 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Har missat att sista boken i the Expanse är släppt, nu lider jag dock av teflonhjärna så jag har i princip glömt bort detaljerna i de tidigare åtta böckerna... Antar att det bara är att börja från början igen :oops:
 
  • Gilla
  • Älska
VLJ och 2 till
  • Laddar…
hsd
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Självklart är byggahusfolket vintertidsförespråkare, något annat hade ju varit otänkbart.
Det heter normaltid ;)
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Det heter normaltid ;)
Vägrar säga det om något så abnorm ;)
 
hsd
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vägrar säga det om något så abnorm ;)
Hmmm
nu är det uträtt. Ska fan följa @ClasseClas tips och inte logga in nu när jag är i Alperna
 
hsd hsd skrev:
Hmmm
Åker först imorn ;)
 
WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Varför ska det vara tumgänga på handledarens skruvstift!?
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Man sover på morgonen.
Helt rätt. Man sover på morgonen och sedan går man upp. Så småningom börjar förmiddagen. Ska vi fortsätta reda ut vad dagens olika delar heter? :)

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
...
Medans på morgonen när man sover behöver man fan ingen sol.
...
Din kropp behöver solen för att fatta att det är dags att stiga upp. Du är inte femton längre... eller?
 
  • Gilla
dibb
  • Laddar…
T ToRy skrev:
Helt rätt. Man sover på morgonen och sedan går man upp. Så småningom börjar förmiddagen. Ska vi fortsätta reda ut vad dagens olika delar heter? :)



Din kropp behöver solen för att fatta att det är dags att stiga upp. Du är inte femton längre... eller?
Jag har helt mörkt i sovrummet går inte sova annars. Vettiga människor går upp sent och lägger sig sent

Edit: spelar dessutom ingen roll för man umgås med folk på kvällen inte morgonen
 
Ah, så du tror verkligen att du fortfarande är femton!? Då förstår jag bättre att du uttrycker dig som du gör. ;)
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 4 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Edit: spelar dessutom ingen roll för man umgås med folk på kvällen inte morgonen
Det är väl olika? när barnet gått till skolan är iaf en fin tid för umgänge eller arbete om man så har lust och möjlighet, men du sitter väl hellre på 'ballen' istället för att umgås med frun, arbeta, renovera/bygga ditt hus eller rentav gå en runda på golfbanan på förmiddagen?
 
F fribygg skrev:
Det är väl olika? när barnet gått till skolan är iaf en fin tid för umgänge eller arbete om man så har lust och möjlighet, men du sitter väl hellre på 'ballen' istället för att umgås med frun, arbeta, renovera/bygga ditt hus eller rentav gå en runda på golfbanan på förmiddagen?
Före lunch försöker jag jobba för efte lunch är det stor risk lunchen på uteserveringen rinner över i AW
 
  • Haha
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.